Identificarea și cunoașterea publicului țintă sunt demersuri de cercetare esențiale în orice strategie de comunicare. În același timp, pentru demersurile […]
Vorbeam într-un articol anterior despre cum „cu un comunicat de presă nu se face primăvară”. Într-adevăr găsirea subiectului reprezentativ, documentarea […]
Un raport recent publicat de Facebook „Global Government Requests Report”, într-un exercițiu de transparență, este relevat numărul cererilor guvernelor statelor […]
Starbucks, împreună cu site-ul de matrimoniale Match.com, organizează o campanie interesantă cu ocazia Zilei Îndrăgostiților, respectiv pe limba lor, Valentine’s […]
LivePR.ro este partener oficial al Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) cu ocazia organizării celui […]
Promovarea eficientă reprezintă cea mai mare parte din succesul unei conferință. Organizarea unui astfel de eveniment presupune investiții considerabile de […]
Da, ati ghicit, astazi vom vorbi despre comunicarea interna, in special despre cum personalitatea sefului influenteaza imaginea companiei, relatiile dintre […]
Actorul britanic Stephen Fry vorbeste despre diferentele intre generatii, despre schimbarile pe care le-a produs tehnologia, internetul si retelele sociale […]
Comunicarea emitator – receptor trebuie sa se desfasoare intr-un limbaj cunoscut si familiar ambelor parti, astfel incat sensul mesajului sa […]
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a asigura funcționarea corectă a platformei, identificarea intereselor utilizatorilor și oferirea unei utilizări personalizate în funcție de interese. Continuarea navigării reprezintă acordul dumneavoastră pentru utilizarea fișierelor de tip cookie. Accepta