Starbucks răspândește dragostea de Valentine’s Day

starbucks
Foto: www.businesswire.com
Starbucks, împreună cu site-ul de matrimoniale Match.com, organizează o campanie interesantă cu ocazia Zilei Îndrăgostiților, respectiv pe limba lor, Valentine’s Day. Conform comunicatului de presă emis de companiei, cuplurile care s-au cunoscut prin intermediul site-ului Match.com vor putea să se întâlnească într-una dintre cafenelele Starbucks pentru o primă întâlnire romantică, iar dacă vor bifa în contul de pe site opțiunea „Meet at Starbucks”, se vor bucura de un tratament cu totul special. Lovitura de PR nu se oprește aici, pe data de 13 februarie 2015, Starbucks plănuiește ca, prin cafenele sale răspândite pe Glob, să organizeze cea mai mare întâlnire romantică. Sharon Rothstein, Global Chief Marketing Officer la Starbucks spune că Valentine’s Day este momentul perfect pentru celebrarea relațiilor importante, dar și un moment ideal pentru a începe noi relații, iar timp de mai bine de 40 de ani Starbucks a fost locul în care s-au născut și s-au dezvoltat relații frumoase pornind de la o discuție interesată lângă o cafea bună. Colaborarea dintre Match.com și Starbucks vine după ce majoritatea oamenilor care se întâlnesc prin intermediul site-ului au ales întâlnirea la o cafea ca activitate preferată pentru prima întrevedere față în față. În cursul anului trecut, sute de mii de membri Match.com au notat cafeaua printre interesele și preferințele enumerate în profil. Exercițiul de comunicare este unul interesant, generat exclusiv de interesele consumatorilor. Prin exploatarea acestor interese ale consumatorilor, cele două companii au toate șansele să obțină o reacție și o expunere foarte puternică a brandurilor, mai ales în mediul online. Pentru a vedea evoluția campaniei, puteți urmări #StarbucksDate.