Cum s-a vazut 2013 pe LivePR.ro si cum se anunta 2014

2013 a fost un an plin pe LivePR.ro, de aceea ne-am gandit ca nu ar strica sa facem o retrospectiva a activitatii intense de comunicare si marketing pe care companiile si agentiile de PR si SEO au desfasurat-o in cele 365 de zile premergatoare anului 2014. Din datele pe care le-am inregistrat pe durata anului trecut, am constatat o crestere a interesului pentru serviciul de publicare si distributie a comunicatelor de presa pentru cea mai mare parte a categoriilor pe care le-am construit. Activitatea intensa s-a manifestat in special in publicarea sustinuta de comunicate de presa. Astfel, in 2013 numarul total de comunicate publicate si distribuite aproape s-a dublat fata de cele 12 luni ale lui 2012. Intensificarea activitatii pe site a utilizatorilor demonstreaza constientizarea importantei promovarii imaginii si mesajelor corporate prin canalele mediului online.

comunicate de presa publicate pe LivePR.ro 2013
comunicate de presa LivePR.ro
Am inregistrat o crestere importanta a numarului de utilizatori. Aproximativ 300 de conturi noi au fost create si intretinute pe durata anului 2013 cu o frecventa medie de 1,5 comunicate pe luna pentru toate conturile active pe platforma noastra. Cei mai activi utilizatori au fost agentiile de PR care au desfasurat actiuni intense de comunicare pentru branduri internationale, cum ar fi Pirelli, Ariston, Dove, Electrolux, Mercedes-Benz sau Lidl. Activitatea intensa a unora dintre cele mai importante agentii de PR digital din Romania pe platforma LivePR.ro, demonstreaza utilitatea functiilor pe care le ofera in sustinerea unei comunicari eficiente catre publicul tinta. Pe langa agentiile de PR, printre utilizatorii noi care au apreciat ca utile facilitatile platformei LivePR.ro au fost si agentii de SEO, care au publicat comunicate de presa optimizate pentru motoarele de cautare, astfel incat sa imbunatateasca pozitionarea clientilor pe care ii reprezinta in rezultatele afisate in motoarele de cautare. Continutul valoros din punct de vedere informativ, conceput sub forma unui comunicat de presa si-a demonstrat eficienta in eforturile de SEO a agentiilor cu conturi active pe LivePR.ro. In 2013 au continuat colaborarile cu companii de top din Romania ca Siveco, dar a reprezentat si anul demararii unor noi colaborari cu alte companii importante, cum ar fi Velux Romania sau Romexpo care, prin departamentele de marketing si PR au folosit LivePR.ro pentru sustinerea comunicarii active cu publicul tinta. Anul care tocmai s-a incheiat a insemnat si implicarea sociala a LivePR.ro prin sustinerea comunicarii unor ONG-uri si fundatii importante, ca „Pentru Voi” sau „PetHope”, dar si a unor institutii culturale ca „Muzeul National al Țaranului Roman.” De asemenea LivePR.ro a fost partener media la evenimente importante, printre care „Topul National al Firmelor Private din Romania, editia XXI”, organizat de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) dar si conferinta „Femei de Cariera”, eveniment de dezvoltare profesionala, dedicat in exclusivitate femeilor. In 2014, nu ne lasam si vom lucra in continuare la dezvoltarea de functii care sa sustina nevoile de comunicare si marketing online ale companiilor active pe piata din Romania, si vom continua sa crestem valoarea informationala a platformei prin noi resurse care sa vina in sprijinul actualilor si viitorilor specialisti in PR si marketing.