S-a dat startul înscrierilor la Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2015

crmAcumen Integrat anunță desfășurarea primei ediții a Conferinței Managementul Relațiilor cu Clienții în România, care va avea loc în perioada 4-6 iunie 2015, la Hotel InterContinental București. Evenimentul promovează excelența în relațiile cu clienții și se adresează atât specialiștilor domeniului, cât și tuturor persoanelor care interacționează direct sau indirect cu clienții. Conferința se va desfășura în zilele de 4 și 5 iunie va consta în 12 sesiuni de prezentări și 4 paneluri de discuții menite să clarifice aspectele de interes pentru participanți:

    • satisfacția clienților interni și externi;
    • multiculturalitatea în relația cu clienții;
    • măsurarea și monitorizarea satisfacției clienților și a performanței în relația cu aceștia.

Ziua de 6 iunie va fi dedicată celor 3 ateliere aplicate desfășurate în paralel:

    • Workshop A – Cazuri de bune practici în Serviciul cu Clienții
    • Workshop B – Abilități și tehnici de gestionare a plângerilor venite din partea clienților
    • Workshop C – Măsurarea performanței în relația cu clienții.

Din rândul vorbitorilor, amintim următorii:

    • Bogdan SURDEA – Director Site Operations, Cluj Sykes
    • Marius ȘTEFAN – General Manager Autonom
    • Simona TROFIN – Head of Customer Service Enel România
    • Ionela ROȘ – Director Adjunct Directia Contact Center Banca Transilvania
    • Sebastian HOSU – General Manager Cabana Moților
    • Maria DESMONS MACREA – Customer Service Practice Manager The KPI Instritute
    • Andrada GHEȚE – Head of Benchmarking The KPI Institute
    • Andreea VECERDEA – Head of Performance Management Office The KPI Institute
    • Mihai PĂCULEA – Head of Digital Marketing The KPI Institute.

Pentru detalii privind vorbitorii, taxa de participare, reducerile și modalitățile de înscriere, vă invităm să accesați site-ul oficial al evenimentului. LivePR.ro este partener al evenimentului.