Despre noi

slide1-1065x526

LivePR.ro este, inca din 2009 un suport de comunicare pentru companii si ONG-uri care au dorit sa-si transmita mesajul catre un publicul aflat online. Inca de la lansare, platforma a atras o serie de utilizatori dornici sa distribuie comunicate de presa prin intermediul facilitatilor oferite. Initial LivePR.ro propunea functii de baza pentru publicarea si distributia comunicatelor de presa si o baza restransa de abonati.

Daca la inceput, principalii comunicatori erau companii mici si unele ONG-uri, odata cu trecerea timpului, care a dus la constructia progresiva a unei baze de date cu materiale de calitate, comunicate de presa si evenimente generate in exclusivitate de catre utilizatori, platforma a atras atentia unor branduri de top. Acestea au inceput sa utilizeze facilitatile LivePR.ro de fiecare data cand dezvoltau un material care necesita distributia catre publicul larg.

Odata cu aceste branduri au devenit utilizatori ai platformei unele dintre cele mai importante agentii de PR, atat pe plan intern, cat si pe plan international. Agentiile au crescut calitatea continutului distribuit, venind cu texte scrise profesional dupa principiile conceperii, dezvoltarii si distributiei unui material de PR care sa genereze impact.

Treptat, baza de utilizatori a crescut, volumul comunicatelor de presa generate de utilizatori, precum si ritmul de distributie a devenit din ce in ce mai sustinut, alaturi de actiunile pe care le-am dezvoltat in vederea pozitionarii platformei noastre ca „suport de lucru” pentru specialistii in comunicare, au contribuit decisiv la cresterea interesului, dar si a increderii fata de ceea ce LivePR.ro are de oferit.

Prin rubrica „Dialoguri cu si despre PR”, dar si prin Blog, intentionam sa contribuim nu doar la dezvoltarea proprie, ci si la raspandirea informatiilor din PR, a bunelor practici din aceasta meserie, oferite de specialisti cu experienta in domeniu.

Cui ne adresam?

Intermediem interactiunea dintre companii, ONG-uri pe de-o parte si jurnalisti sau publicul larg pe de alta parte. Publicul nostru tinta sunt responsabilii de marketing si PR din companii si specialistii din agentii ca distribuitori de informatii si jurnalisti ca destinatari ai informatiei alaturi de publicul larg, care datorita internetului devine principalul destinatar al informatiilor.

De asemenea, ne adresam tuturor celor interesati de PR, marketing si bune practici in aceste domenii.

Poftiti la comunicare!