Conform unui studiu Strong Mail, lider european de solutii online pentru e-mail marketing si social media, 43% dintre marketerii abordati au spus ca vor include tacticile de social media in campaniile de emailing anul acesta. „2011 va fi anul marilor provocari in industria Internetului, iar e-mail-ul ramane baza de comunicare relevanta cu abonatii tai. Provocarea […]
Organizatorul Conferintei, agentia de comunicare integrata More Than Pub, si-a propus sa coloreze diferit sigla evenimentului de la an la an pentru a marca atat diversele teme abordate, cat si trendurile industriei. Daca la prima editie din 2009 sigla a fost colorata in rosu, accentuand abordarea de tipul „back to basics”, iar la editia a […]
Ziarele si revistele cu editii online in limba romana, pot fi rasfoite acum, utilizand o singura sursa de accesare a paginilor fiecarei publicatii in parte. www.addproxim.com va ofera posibilitatea de a economisi timp pretios, renuntand la tastarea adresei web a fiecarui ziar sau revista pe care doriti sa o cititi in editie online. Ziarul sau […]
Aflat la cea de-a V-a editie, Digital Marketing Forum propune participantilor cea mai consistenta si complexa editie de pana acum, constand in doua zile de conferinte, seminarii si intalniri specializate. Discutiile din prima zi, 22 februarie, pun accentul pe noile idei si instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor online. Cea de-a doua […]
Ce contine numarul 3 EDITORIAL – Dana Rogoz INTERVIEW: Oana Cuzino DESIGNER SPOTLIGHT – Coca Zaboleteanu FASHION: trends – Elena Perseil, Diana&Eugenia Enciu, Zenonni catwalk – Belinda Liu vintage blogger BEAUTY STORY MODEL – Valentina Bălaşa SHOPPING PLACES: entertainment – Iulius Mall - Grand Café Van Gogh PREVIEW COLLECTION – Belinda Liu – colectia pentru […]
Plasare publicitate online pe pagini cu relevanta de continut pentru activitatea companiei. De noul serviciu, pot beneficia companiile interesate in promovarea / mediatizarea online a imaginii, serviciilor si a produselor specifice. Publicitatea se plaseaza pe paginile cu continut relevant pentru companie, respectiv pe pagina corespunzatoare domeniului CAEN de activitate. Astfel, o companie cu activitate de […]
Stirile Realitatea preluate in flux continuu, in timp real, intr-un grupaj extrem de practic si comod pe companii-firme-coduri-caen.com. Va oferim posibilitatea de a beneficia de informare de actualitate, pentru o paleta ampla de domenii de interes - cu minimum de efort. Pe o singura pagina, un amplu grupaj de stiri din domeniile: - Eveniment ; […]
Piata de mobile marketing este in crestere, acest instrument prezentand o serie de avantaje clare: costul redus, feedback-ul in timp real, integrarea usoara cu alte media, targetare fina, interactiune si un grad ridicat de personalizare a mesajului. La toate acestea se adauga si rezultatele obtinute in timp real, usor cuantificabile. Cateva “tips&tricks” oferite de Maia […]
“Ceea ce ne propunem de fapt este ca destinatarul sa acceseze link-urile si sa cumpere la fiecare e-mail primit de la noi, iar noi sa trimitem din ce in ce mai putine mesaje! Daca vrei ca fiecare e-mail trimis sa fie accesat, uita de relevanta si focuseaza-te pe valoare!”, a declarat Dela Quist, CEO la […]
In fata unei audiente de 350 de persoane din care au facut parte reprezentanti ai comunitatii franceze cu putere de decizie pe piata din Romania, agentia de publicitate Carmedia a primit premiul pentru Inovatie . Membrii juriului au considerat ca agentia, lansata cu doar cateva luni in urma, a introdus pe piata romaneasca un concept […]
Timp de trei luni, 80 de taxiuri vor avea geamurile din spate si casetele luminoase colantate cu mesaje ce promoveaza evenimentul pornind de la aeroportul Henri Coanda in toata capitala. Din octombrie, Carmedia este agentia care reprezinta in exclusivitate interesele de publicitate ale companiei de taximetrie.
Designul avangardist, calitatea inalta si modularitatea descriu cel mai bine acest sistem. Monsterframe este un produs premium, superior sistemelor clasice prin estetica, utilitate si rezistenta. In luna decembrie, acesta este inclus in promotia GoodSign si poate fi achizitionat cu o reducere de 20% fata de pretul de catalog, discount ce se aplica si la toate […]
In locul acestora juriul a selectat si a premiat alte fotografii, realizate de Ioana Tudor, Diana Maria Borcan si Sorin Silviu Boleac. Cinci din cei sapte castigatori validati ai concursului au fost premiati fiecare cu cate o imprimanta HP Photosmart si un set de cartuse originale HP, urmatorii urmand a intra in posesia premiilor in […]
„Creativitatea nu este asadar elementul principal care determina ratele mari de raspuns, intrucat marketingul direct nu este o reclama intr-un plic.” a aratat John Griffiths, respectatul profesionist in Account Planning, prezent la cea de-a doua editie a Conferintei „Marketing in Direct”. „Creativitatea poate face diferenta mai ales cand este vorba despre repozitionarea brandului, restructurarea procesului […]
NEWSLETTER-ul Promotiilor ofera abonatilor informatii de interes general, intr-o forma condensata - ca volum de informatie - si concisa. Abonandu-se la Newsletter-ul Promotiilor, cei interesati vor primi periodic mesaje avand ca subiect reduceri de preturi si lansari de produse: Alimentare & Bauturi ; Aparitii editoriale ; Arhitectura & Design ; Arta ; Articole Copii ; […]
Urmând traseul străbun al transhumanţei, de la munte la şes, ciobanii din Bran, dar şi Moeciu, Braşov, Sibiu coboară de la munte cu telemea, urdă, caş afumat, brânză cu busuioc sau pătrunjel, brânză de burduf şi în coajă de brad, pastramă delicioasă, cârnaţi şi caltaboş precum şi alte delicii specifice zonelor de unde provin. Şi […]
Internetul, de exemplu, a schimbat comportamentul de cumparare atat online, cat si offline, situatie care determina o abordare integrata din partea specialistilor. Brandurile, mai mult ca niciodata, trebuie sa interactioneze cu publicul lor. „Publicitatea devine o forma de dialog”, afirma recent Patrick Collister, unul dintre cei mai cunoscuti directori de creatie din Europa si fondatorul […]
“Am investit foarte multa incredere in ideea unui website de carti de vizita online si am lansat varianta beta in toamna anului trecut. Raspunsul din piata a fost unul cat se poate de incurajator, iar acest lucru ne-a motivat sa lucram la cele mai mici detalii pentru varianta finala www.pucu.ro”, declara Mihai Baciu, Managing Director […]
Bucuresti, 26 octombrie 2010. Asociatia Romana a Profesioniștilor in Relatii Publice (ARRP) aniverseaza 15 ani de existenta, prilej cu care organizeaza vineri, 29 octombrie 2010, Conferinta Nationala de Relatii Publice. In cadrul evenimentului, dl.Toni Muzi Falconi va prezenta Acordurile de la Stockholm, un manifest al relatiilor publice in societatea globala de astazi. The Global Alliance […]
Cum arata profilul utilizatorilor de Internet din Romania, grupati pe categorii de varsta, acces la tehnologie si comportament online? Doru Panaitescu, consultant si trainer in marketing si publicitate online, a realizat portretele a trei categorii de varsta diferite: cea de 45, cea de 30 si cea de 15 ani (Sursa: prezentarea sustinuta la editia a […]
Concertul celei care are la activ featuringuri cu Elton John, Michael Bolton, Placido Domingo si Brian May (chitaristul de la Queen) si detine 50 de discuri de aur si doua albume double-platinum, are menirea de a incanta auditoriul cu melodiile anilor 80, care au mentinut-o in topuri, dar si cu melodii proaspete. Cantareata a lansat […]
Cea de-a doua editie a Conferintei „Marketing in Direct” a confirmat faptul ca strategiile de comunicare directa incep sa fie integrate si in campaniile locale si genereaza rezultate din ce in ce mai bune. Din ianuarie pana in august a.c. rata de deschidere a e-mail-urilor a inregistrat o valoare de 24,53%, aproape egala cu rata […]
Imediat ce Patrick Collister a urcat pe scena „Marketing in Direct” si a salutat audienta ca un super star: „Hellooooo, Rooomania! ”, si-a dat seama ca si-a uitat prezentarea... nu se stie unde. Salvarea a venit insa repede sub forma unei domnisoare frumoase, care i-a inmanat strategului creativ clipboard-ul. Si l-a sarutat apasat pe obraz, […]
Astfel in prima parte a Conferintei peste 250 de participanti top management din domeniile Marketing-Comunicare au asistat la recuperarea servietei lui John Griffiths continand o serie de documente importante pentru prezentarea sustinuta de speakerul britanic. De-ndata ce a urcat pe scena, John Griffiths si-a dat seama ca servieta ii lipseste dar si-a pastrat calmul, asigurand […]
Serviciile de tip InfoLine implementate pentru companii small business reduc costurile si duc la cresterea vanzarilor. Este cazul multor companii care activeaza in telecomunicatii, comert online sau alte servicii care implica relatiile directe cu clientii. ”Pentru un client de-al nostru, dealer de echipamente foto – video cu distributie atat in mediul traditional (magazin specializat) cat […]
Asa ca o sa incep asa cum fac actorii premiati, usor lacrimand pe scena (nu i-am inteles decat acum): “Multumim Oriflame, RPG Security, Valoris, Carturesti dar si participantilor care au platit biletul la Conferinta, acoperindu-se astfel partial costurile. Altfel evenimentul nu ar fi putut avea loc. Sau n-ar fi iesit atat de bine. Multumim Cramele […]
Astfel la inceputul toamnei, Kompas Events si Asociatia Culturala Teocta redeschid portile campaniei “Indoor Media sustine muzica buna”, cu a doua editie a evenimentului Back to the ‘80’s FEST, menit sa readuca generatiilor, de atunci si de acum, insufletirea anilor ’80. Datorita succesului rasunator, inregistrat in martie, cu prima editie a Back to the ‘80’s, […]
Toate acestea si multe altele vor fi dezbatute in cadrul workshop-ului “Online & Mobile Marketing” la cea de-a doua editie a Conferintei Internationale ”Marketing in Direct”, desfasurata in data de 8 Septembrie 2010 la Clubul Diplomatic Bucuresti (www.marketingindirect.ro). Sase speakeri (din cei peste 20) vor prezenta tacticile si bunele practici pentru eficientizarea activitatilor de Marketing […]
Ideile bune apar odata cu valorificarea la maximum a canalelor de comunicare, utilizate in campania de Marketing Direct. Solutia nu este intotdeauna un website, un e-banner sau un profil pe Facebook si un cont de Twitter. Creativitatea se poate manifesta si sub alte forme de comunicare: utilizarea unui tool de Internet vechi intr-un mod nou […]
Insa pentru a reusi in campania de Marketing Direct este necesar sa depasesti formulele invechite si sa adopti un nou mod de gandire. In loc sa te intrebi cat de mare este lista de contacte pe care intentionezi sa o utilizezi, ar trebui sa te intrebi de fapt cine este clientul tau si care este […]
Prezentarile sustinute de catre speakeri suscita interesul si sunt cu atat mai bine retinute daca sunt completate de filmulete, demonstratii sau alte materiale “didactice” live, via Internet. Prezentarile devin in acest mod interactive. La fel vor si prezentarile despre noile reguli ale comunicarii, creativitatea in marketing direct, e-mailing, telemarketing sau cercetare in campaniile de marketing […]
Pe 22 august a avut loc la Suceava o noua etapa a campaniei ALEGE VIATA!, campanie preventiv-educativa, realizata cu scopul de a reduce riscul rutier in randul mopedistilor si constientizarea lor asupra necesitatii cunoasterii si respectarii cu strictete a regulilor de circulatie. In cadrul spatiului oferit de Shopping City Suceava, revista SCOOTER FUN a fost […]
Experta in comunicare directa, telemarketing, tehnici de motivare si dezvoltare personala, Tania Bianchi este recunoscuta in tara de origine, Italia, ca un excelent trainer ale carei prezentari dinamice si creative stimuleaza de fiecare data interactiunea cu publicul. Avand o experienta de peste 25 de ani in comunicare, Tania si-a inceput cariera in domeniul vanzarilor, iar […]
Dupa aproximativ 4 ani de cercetare si 8 luni de productie, inovatia SUMBITEC in materie de ciocane/baroase ofera siguranta totala in utilizare. Cu o garantie pe viata pentru imbinarea dintre cap si maner, garantie oferita in orice conditii meteorologice sau de impact si o lipsa totala a vibratiilor din timpul lovirii, unealta Sumbitec este acum […]
Cu o experienta de peste 15 ani in serviciile telecom din Romania, Gabriel Muresanu a reusit sa-si dezvolte abilitati de management si leadership intr-o industrie dinamica, in permanenta evolutie. Gabriel si-a inceput cariera in 1994 ca reprezentant de vanzari si in scurt timp a fost numit Director de Vanzari, pentru ca din 1997 sa continue […]
Patrick Collister lucreaza in marketing si publicitate de mai bine de 30 de ani. Timp de 7 ani a ocupat pozitia de Executive Creative Director la Ogilvy & Mather Londra, ulterior devenind Vicepresedintele agentiei. In 2001 este numit Executive Creative Director in cadrul grupului de agenţii EHS Brann, fiind singurul creativ care a lucrat intr-una […]
Moderator al Conferintei va fi in acest an Dorin Boerescu. Cunoscut in lumea publicitatii de mai bine de 14 ani, Dorin Boerescu a lucrat pentru clienti din auto, asigurari/banking, farmaceutice, MLM, publishing, telecom si alte domenii. In ultimul timp si-a canalizat energia pe online marketing. A lansat proiecte interesante cu cifre de afaceri de invidiat, […]
Pasii campaniei de Marketing Direct au constat in trimiterea unui mailing, apoi a unui teaser electronic si realizarea telesales-ului. Etapa de telesales a constituit provocarea campaniei, deoarece a implicat vanzarea unui depozit pentru constituirea caruia prospectii au fost “invitati” sa depuna minim 3.000 eur sau 10.000 ron. Asadar, operatorii au explicat caracteristicile si avantajele depozitului […]
Introduci fluturele in felicitare, inchizi felicitarea si o expediezi. Apoi astepti...nu prea mult. Raspunsul destinatarului este garantat si pozitiv. Tot ce aveti de facut este sa ne contactati pentru o oferta personalizata care sa va desluseasca misterul. Daca v-am starnit curiozitatea nu ezitati sa ne contactati. Echipa Butterfly Trading
Ne vom opri atentia asupra tehnicii telesales, care starneste emotii chiar si in randul marketerilor celor mai experimentati. Pentru rezultate mai bune in vanzarea la telefon, cateva sfaturi pot fi urmate. Unul dintre acestea se refera la faptul ca trebuie sa „vinzi” mai intai valoarea produsului sau a serviciului si nu pretul. De obicei, printre […]
Daca esti posesor de iPhone si inca nu ai apucat sa descoperi aplicatia noastra dedicata Mondialului sud-african, ai inca sansa sa o descarci din App Store pentru a fi conectat la cele mai importante faze ale Cupei Mondiale. Pentru cei mai aprigi dintre microbisti, aplicatia FHM CM ’10 ofera o istorie detaliata a tuturor editiilor […]
Puţinul timp avut la dispoziţie pentru a pune la punct strategia de comunicare şi implementarea sa propriu-zisă (adică exact 26 zile lucrătoare), pe fiecare dintre cele trei arii acoperite, a însemnat pentru More than Pub o provocare. Pe parcursul unei luni de zile agenţia a lucrat intens, asigurând următoarele tipuri de servicii integrate pentru Bookfest: […]
Initiativa Companii-Firme-Coduri-CAEN are la baza dorinta de a oferi vizitatorilor, intr-o singura "locatie" web, informatii utile pentru companii si pentru persoane fizice. Astfel, pe site - in formatul nou - aveti la dispozitie : 1.) Coduri CAEN actualizate ( Rev. 2 ) ; 2.) Stiri : Eveniment, Politica, Social, Economie, Justitie, Educatie, Sanatate, Media, Stiinta, […]
Pana acum, jucatorul de publicitate putea pune la dispozitia clientilor 30 de locatii de promovare in caminele studentesti ale Universitatii Politehnica, extinzandu-se de la inceputul lunii mai si pe spatiile de promovare din facultati, punand la dispozitia clientilor suporturi de afise, amplasate in spatii cu vizibilitate maxima si posibilitatea captarii atentiei targetului vizat. Universitatea Politehnica […]
Suporturile de plasme au venit in intampinarea calatorilor CFR cu un nou continut publicitar si informational, menite sa faca trecerea timpului mai usoara, cu ocazia deschiderii sezonului estival, cand traficul de calatori este vizibil crescut fata de alte perioade ale anului In ultimul trimestru al anului 2009, studiul realizat de catre compania Mercury Research, asupra […]
„Medicii fac minuni. Noi le comunicăm lumii”. Aceasta este deviza SănătateaTV.ro, prima televiziune online din România specializată pe domeniul sănătății, care prezintă publicului, în mod constant, realităţile sistemului medical românesc. Intervenţii chirurgicale spectaculoase, multe dintre ele efectuate în premieră, tratamente revoluţionare, emisiuni cu cei mai renumiţi medici, lansări de produse, conferinţe de presă, ştiri, transmisiuni […]
Ioana Georgescu, jurnalist cu o bogată experienţă în presa medicală, s-a alăturat de curând echipei Sănătatea Media Group. Ioana Georgescu a fost desemnată în anul 2009 drept cel mai bun jurnalist din presa scrisă medicală, distincţie acordată de Colegiul Medicilor din România. A început să lucreze în presă în 1997 şi, până în prezent, a […]
Organizaţia studenţească BEST Timişoara vă invită la conferinţa de presă " JobShop® eveniment de cariera. Editia 2010" organizată joi, 18 martie 2010, ora 11:00, Sala A116, Clădirea Electro a Universității Politehnica din Timișoara. În cadrul conferinţei vor vorbi Andrei Mitucă - Preşedintele BEST Timişoara, Teodora Cociuba - Coordonator JobShop® 2010, Alexandra Marşeu - Purtător de […]
Un spectacol de teatru “cu cele mai bune intenţii” atât din punct de vedere calitativ cât şi al tematicii şi al subiectului. Conceput ca o farsă absurdă cu “accente grave” de comedie neagră, textul abordează o gamă largă de probleme, atingând zone fiebinţi ale societăţii şi culturii “secolulului” precum intoleranţa, naţionalismul, religiile, supremaţiile false, ascensiunea […]
Ziua de 31 Decembrie este finalul extrardinarului proiect muzical ce ne-a fost propus in ultimii trei ani de singurul artist roman ce are la activ un premiu Grammy. Un eveniment despre care vei avea ce povesti! Nu vor lipsi delicioasele preparatele traditionale si internationale pregatite de specialistii bucatari RIN Hotels, intregite de savuroasele vinuri romanesti […]
Toate drepturile rezervate - LivePR - AiPress.ro
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro