fbpx

4 speakeri de top iti arata cum sa nu ti ‘arzi’ leadurile de vanzari la ”Marketing in Direct” editia a 2 a

Cu o experienta de peste 15 ani in serviciile telecom din Romania, Gabriel Muresanu a reusit sa-si dezvolte abilitati de management si leadership intr-o industrie dinamica, in permanenta evolutie. Gabriel si-a inceput cariera in 1994 ca reprezentant de vanzari si in scurt timp a fost numit Director de Vanzari, pentru ca din 1997 sa continue ascensiunea in industria de telecom, fiind responsabil al departamentului Telesales. De peste patru ani ocupa functia de Director Telesales Vodafone Romania. ”Satisfactia cea mai mare atunci cand conduci o echipa tanara de telesales vine din formarea si dezvoltarea lor ca oameni, constienti de fortele proprii, care au invatat sa-si gaseasca curajul, sa-si depaseasca temerile, sa lupte cu ei sau cu oricine trebuie pentru a-si realiza telul propriu. Asadar, daca vreti sa aveti succes in telesales, recomandarea cea mai puternica pe care o pot da e sa investiti in oameni, in metodele si expertiza de Self Confidence Atitude si Life&Personal Goals Coaching.”, este indemnul lui Gabriel catre practicienii din telesales. La Conferinta ”Marketing in Direct”, Gabriel Muresanu va sustine prezentarea ”Telesales – Developing or Burning – People & Business Opportunities !?”, analizand tehnicile de vanzari de succes.
Experienta de peste 8 ani in domeniul relatiilor cu clientii reprezinta cartea de vizita a lui Cristian Nicoara, pentru pregatirea si motivarea angajatilor care lucreaza direct cu clientul.
Metodele si tehnicile folosite adauga valoare programelor implementate, oferind rezultate ridicate in ceea ce priveste nivelul de performanta al participantilor, atat in aria de comunicare telefonica specializata, in domenii precum preluarea reclamatiilor, telesales sau colectare debite cat si pentru servicii de suport telefonic, fata in fata sau in scris. ”Dariei ii place sa cumpere” este titlul prezentarii pe care Cristian o va sustine in cadrul workshop-ului ”Telemarketing & Telesales”, evidentiind o serie de aspecte des intalnite in practica si care determina alte reactii din partea clientilor decat cele asteptate.
Oana Radu este specialista in training, customer service, resurse umane, dezvoltare personala si profesionala. Si-a inceput cariera din pozitia de Training Specialist la Vodafone Romania, continuand activitatea in cadrul aceleasi companii cu responsabilitati de Team Leader- Customer Service for Consumer Market. Ocupand ulterior functii precum field manager sau Customer Service Training Coordinator, Oana este in prezent Learning & Development Manager GE Money. La Conferinta ”Marketing in Direct”, prezentarea Oanei, sub denumirea ”Project YOU”, va evidentia cele mai importante elemente de management al carierei, pozitionand experienta de munca intr-un call center de telesales ca fiind un start foarte valoros in cariera.
Cu o experienta de 9 ani in marketing, Silvia Iordache este in prezent director de marketing la Valoris Center. Experienta sa profesionala a fost construita in zona business-to-business (B2B), anterior ocupand diferite functii in cadrul departamentului de marketing in companii de renume ce activeaza pe piata din Romania. In ceea ce priveste mediul online, ca si proiect personal, a construit un blog unic in Romania (http://silvia-iordache.blogspot.com/). In cadrul workshop-ului Silvia va face o analiza comparativa a rezultatelor inregistrate la nivelul diferitelor canale de promovare, cu argumente pentru componenta de Telemarketing. Expunerea ei va fi sustinuta si de o parte practica, prezentand cateva studii de caz pe modul de constructie a unei campanii de telemarketing, cu scripturi de apel diferite, in functie de persoana careia i se adreseaza si evidentiind posibile greseli in constructia scriptului.
Cei patru speakeri ai workshopului ”Telemarketing & Telesales” vor prezenta atat aspecte teoretice importante de telesales, cat si studii de caz edificatoare si solutii tehnice moderne, aplicabile in activitatea curenta dintr-un call center. Caracterul practic si interactiv al prezentarilor este menit sa inspire, sa motiveze si sa sprijine atat dezvoltarea profesionala, cat si dezvoltarea personala a participantilor.
In paralel cu workshopul dedicat tehnicilor de telemarketing si vanzari, se vor desfasura alte doua workshopuri, incepand cu ora 15.30: ”Online & Mobile Marketing” si ”Concept & Creativitate”, sustinute, pe de o parte, de catre Maia Novolan, Doru Panaitescu si Andrei Georgescu, precum si de Alex Mira, Marius Pop si Cosmin Lacatusu, pe de alta parte.
Alaturi de speakerii romani, alti cinci specialisti straini vor prezenta practicile si tendintele industriei de comunicare directa la cea de-a doua editie a Conferintei „Marketing in direct”: John Griffiths („bis” la „Marketing in Direct”, la cererea publicului), Patrick Collister, Tania Bianchi, Colin Egan si Dela Quist. Moderatorul Conferintei este Dorin Boerescu, CEO la 2Parale – prima platforma de marketing afiliat din Romania si cunoscut in lumea publicitaţii de mai bine de 14 ani.
Evenimentul este sustinut de Agrafa, Carturesti, Media Image, Digital Cable Systems, Meteor Press, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, Valoris Center.