Indoor Media a extins portofoliul “Politehnica”

29 iunie 2010
Autor:
dowmedia08

Pana acum, jucatorul de publicitate putea pune la dispozitia clientilor 30 de locatii de promovare in caminele studentesti ale Universitatii Politehnica, extinzandu-se de la inceputul lunii mai si pe spatiile de promovare din facultati, punand la dispozitia clientilor suporturi de afise, amplasate in spatii cu vizibilitate maxima si posibilitatea captarii atentiei targetului vizat.
Universitatea Politehnica ofera o oportunitate de promovare si prin faptul ca are un target specific dar si datorita traficului intens, care insumeaza aproximativ 38.000 de persoane zilnic, pe facultati si 18.000 de persoane pe camine.
Divizia de indoor a grupului Media Pro, Indoor Media, a abordat, de la infiintare si pana astazi, arii ale publicitatii neconventionale, afirmandu-se prin suporturile inovative si usor de remarcat.
Locatiile puse la dispozitia clientilor de catre Indoor Media, sunt reprezentate de o selectie a celor mai bine cotate sali de fitness din Bucuresti, centre spa si wellness, liceele bucurestene, peste 80% din centrele universitare din Bucuresti si din tara si cinematografele Hollywood Multiplex si Cinema Pro, din Bucuresti.
Din portofoliul de universitati, din Bucuresti, Indoor Media dispune de suporturi de promovare prin afise in locatiile de camine si facultati din Universitatea de Stiinte Agronomice, ASE, Medicina, Universitatea Tehnica de Constructii, ANEFS, Politehnica, Media, Hyperion, Bioterra si Artifex

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram