File de poveste la Bookfest 2010 cu More than Pub

29 iunie 2010
Autor:
dowmedia08

Puţinul timp avut la dispoziţie pentru a pune la punct strategia de comunicare şi implementarea sa propriu-zisă (adică exact 26 zile lucrătoare), pe fiecare dintre cele trei arii acoperite, a însemnat pentru More than Pub o provocare. Pe parcursul unei luni de zile agenţia a lucrat intens, asigurând următoarele tipuri de servicii integrate pentru Bookfest: creaţie (concept grafic, scripturi audio-video, invitaţii, slogan, webdesign & content), PR (redactare materiale de presă, menţinerea relaţiei cu mass-media, monitorizare) şi event-marketing (inaugurare, cocktail, coordonare, implementare acţiuni în cadrul manifestării culturale). Acestora li s-au adăugat acţiunile de atragere sponsori şi încheiere de parteneriate, menţinerea relaţiei cu artiştii implicaţi, asistarea invitaţilor spanioli, transmiterea invitaţiilor, RSVP.
“Bookfest 2010 a fost un proiect de amploare în care ne-am implicat nu numai profesional, ci şi sufleteşte 100%: de la crearea conceptului grafic şi a sloganului, la implementarea strategiei de comunicare (relaţia cu mass media, redactarea materialelor de presă, follow-up şi monitorizare), atragerea partenerilor media şi financiari, până la asigurarea bunei desfăşurări a Salonului Internaţional al Cărţii pe parcursul celor 5 zile (ghidarea vizitatorilor, anunţarea evenimentelor editoriale, recepţia invitaţilor speciali). Pentru More than Pub, ediţia a V-a a Bookfest a reprezentat o adevărată provocare, iar asta nu numai din perspectiva amplorii, dar mai ales din prisma timpului avut la dispozitie – doar o lună – interval în care a trebuit să ne adaptăm din mers stilului/cerinţelor clientului, precum şi unor elemente şi situaţii care au apărut pe parcurs. Însă, trăgând linie, suntem mândri că am facut faţă cu brio acestei provocări”, declară Mihaela Petrovan.
Bookfest a fost într-adevăr un eveniment reuşit în condiţiile actuale, vizitatorii estimaţi încadrându-se între 50.000 şi 60.000. Acoperirea media a fost foarte bună, însumând peste 500 de articole în presa scrisă, online şi broadcasted, toate cu ton pozitiv de comunicare şi o valoare estimativă de publicitate de peste 300.000 euro. Relaţia cu mass-media a fost susţinută constant în perioada anterioară evenimentului, în timpul său şi după. Pe parcursul celor 5 zile ale Bookfest au fost diseminate în mass-media câte două comunicate de presă sau, mai precis spus, reportaje de la faţa locului, cu referire la toate evenimentele editoriale şi artistice.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram