fbpx

Pierdut servieta Contine idei de Marketing Direct Ofer recompensa Semneaza John Griffiths

Astfel in prima parte a Conferintei peste 250 de participanti top management din domeniile Marketing-Comunicare au asistat la recuperarea servietei lui John Griffiths continand o serie de documente importante pentru prezentarea sustinuta de speakerul britanic. De-ndata ce a urcat pe scena, John Griffiths si-a dat seama ca servieta ii lipseste dar si-a pastrat calmul, asigurand audienta ca, chiar daca a uitat-o la Grand Hotel Continental, unde era cazat, servieta sa este in permanenta monitorizata si ii va fi adusa in cel mai scurt timp de catre un echipaj RPG Security. Si asta datorita dispozitivului GPS Tracking Device: ”Nu-mi fac griji. si stiti de ce? Pentru ca in servieta tin intotdeauna dispozitivul de localizare de la RPG Security si astfel, chiar daca pierd documente, acte si alte hartii, aflu imediat unde le-am lasat.”, a explicat John Griffiths. Intr-adevar la scurt timp, un agent RPG Security i-a adus servieta, iar John a putut expune linistit o noua serie de idei si solutii de comunicare directa. Un moment regizat la care John si-a dovedit pentru a doua oara la ”Marketing in Direct” carisma si talentul oratoric si in acelasi timp o altfel de promovare a sponsorului, pregatita de organizatori.
Temele dezbatute in cadrul Conferintei „Marketing in Direct” au demonstrat inca o data ca marketingul este un domeniu al inovatiei, iar marketerii trebuie sa gaseasca solutii creative pentru a ajunge la publicul-tinta. Momentele de ”product placement” dedicate partenerilor au fost special dezvoltate de catre organizatori, astfel incat sa completeze unitar tematica si conceptul evenimentului printr-o modalitate eficienta, memorabila si de impact.
Astfel RPG Security, alaturi de toti ceilalti parteneri ai evenimentului (Agrafa, Carturesti, Cramele Recas, Dial Telecom, Grand Hotel Continental, Jacobs Kronung Intense, Jana, Kanara, Dial Telecom, Kanara Print, Media Direct, Media Image, Oriflame, Prigat, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money Channel TV, Toblerone si Valoris Center) au ales aceasta forma de promovare atipica, urmarind sa obtina reactii rapide si raspunsuri directe.