Dorin Boerescu maestru de ceremonii la “Marketing in Direct”

Moderator al Conferintei va fi in acest an Dorin Boerescu. Cunoscut in lumea publicitatii de mai bine de 14 ani, Dorin Boerescu a lucrat pentru clienti din auto, asigurari/banking, farmaceutice, MLM, publishing, telecom si alte domenii. In ultimul timp si-a canalizat energia pe online marketing. A lansat proiecte interesante cu cifre de afaceri de invidiat, precum agentia de publicitate Godmother, tipografia digitala Agrafa, agentia online Hyperactive si Bakemono – online publishing&development. Din decembrie 2009, Dorin Boerescu este CEO la 2Parale – prima platforma de marketing afiliat din Romania. „Am considerat intotdeauna ca publicitatea are ca scop principal cresterea vanzarilor clientilor si mi-am bazat activitatea pe acest crez”, spune Dorin. Motiv pentru care prin strategia si creatia campaniilor sale a reusit de fiecare data sa atinga sau sa depaseasca obiectivele primite de la clienti. Aceasta abordare i-a adus parteneri pe termen lung, care in cele mai multe cazuri ori i-au devenit si prieteni.
Foarte activ in mediul online si la diverse conferinte in domeniul marketingului, Dorin Boerescu va avea sarcina de a introduce pe scena speakeri „grei”: John Griffiths („bis” la „Marketing in Direct”, la cererea publicului), Patrick Collister, Tania Bianchi, Colin Egan sau Dela Quist.
Recunoscut Account Planner cu o extinsa experienta de lucru in agentiile de publicitate multinationale din Londra, Griffiths a uimit specialistii din lumea intreaga cu inovatiile si strategiile sale eficiente. Patrick Collister este fondatorul unei agentii de training creativ si al raportului anual Big Won, ce ofera date despre industria de comunicare, de la publicitate la Marketing Direct. Specialista in telemarketing si tehnici de vanzare, Tania Bianchi vine la „Marketing in Direct” pentru a impartasi participantilor din experienta sa de peste 25 de ani in comunicare. Profesor si consultant in strategie, Colin Egan va fi prezent pe 8 septembrie pentru a discuta despre punctul de plecare al Marketingului Direct: cercetarea. Email Marketing Leader si CEO la agentia de email marketing Alchemz Work, din Marea Britanie, Dela Quist este specialist in dezvoltarea campaniilor B2B si B2C de marketing prin e-mail.
In cadrul celei de-a doua editii a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, programata pentru data de 8 Septembrie 2010, dintre expertii romani cu care participantii vor interactiona ii mentionam deocamdata pe Alexandru Mira, Andrei Georgescu, Cosmin Lacatusu, Cristian Nicoara, Gabriel Muresanu, Oana Radu, Dochita Zenoveiov, Doru Panaitescu, Florina Pinzaru, Maia Novolan, Marius Pop si Silvia Iordache.
Evenimentul este sustinut de Agrafa, Carturesti, Centrul de presa.ro, City College – Universitatea Sheffield, Digital Cable Systems, Meteor Press, Paralela 45, RPG Security, Sin Media, Snack Attack, Valoris Center.