Webinar gratuit – Performanta in Serviciul de Relatii Clienti

Webinarul va fi sustinut de Maria Desmons-Macrea, Customer Service Experience Practice Manager in cadrul The KPI Institute, autoritatea globala in ceea ce priveste cercetarea si educatia in domeniul Indicatorilor Cheie de Performanta.
Maria se ocupa de dezvoltarea si mentinerea unei culturi a performantei serviciului de relatii clienti in cadrul The KPI Institute, precum si de elaborarea si livrarea cursului pe tema performantei serviciului de relatii clienti, oferit de catre companie. Ea are o experienta de peste patru ani in serviciul de relatii clienti si managementul serviciului de relatii clienti, respectiv sapte ani de experientă in elaborarea si livrarea de programe de formare.

Acest webinar se adreseaza tuturor persoanelor interesate de cunoasterea conceptelor necesare asigurarii unui serviciu de relatii clienti performant.

Formarea participantilor presupune cunoasterea metodelor de identificare a nevoilor si asteptarilor clientilor interni si externi, intelegerea beneficiilor unei abordari structurate a serviciului de relatii clienti, identificarea pasilor de implementare a unei culturi a performantei in serviciul de relatii clienti, precum si analizarea beneficiilor si dezavantajelor utilizarii diferitelor instrumente de evaluare.
Webinarul se bazează pe prezentarea unor subiecte precum: importanta serviciului de relatii clienti, clientii interni si externi, principiile de baza ale unui serviciu de relatii clienti performant, premisele unui serviciu de relatii clienti performant, instrumente de evaluare in serviciul de relatii clienti.

Participarea este gratuita iar inscrierile se pot face accesand linkul de pe site-ul Acumen Integrat, sectiunea webinarii.

Despre Acumen Integrat

Acumen Integrat a fost fondata in anul 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual si formarea profesională dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor de performanta.

In ultimii ani, Acumen Integrat a dezvoltat si a perfectionat in mod constant procesul de organizare a evenimentelor dedicate segmentului business din Romania cu scopul de a oferi solutii practice, obiective si durabile.

Cu o intreaga retea de traineri si colaboratori locali si internationali, si cu un portofoliu de peste 300 de clienti, Acumen Integrat a cunoscut o dezvoltare continua care s-a reflectat in livrarea a peste 20 de tipuri de traininguri pe teme legate de managementul performantei, marketing, resurse umane, logistica.

In prezent, Acumen Integrat isi extinde aria de activitate cuprinzand programe de invatare din diverse arii functionale si industrii, in anul 2015 adaugand la portofoliul programelor oferite 10 noi cursuri de certificare profesionala facilitate de The KPI Institute din Melbourne, Australia.