Webinar gratuit – Organizarea Sintetizarea si Agregarea Datelor

Webinarul va fi sustinut de Mihai Paculea, Specialist in Analiza si Raportarea Datelor in cadrul The KPI Institute. Mihai detine studii de licenta in Strategii si politici de marketing ale firmei, precum si studii masterale in domeniul bancar. Activitatea sa de cercetare cuprinde cercetari in domeniul marketingului online, dezvoltarea unui sistem pentru calcularea nivelului de maturitate al companiilor in domeniul Managementului Performantei si publicarea de articole in revista „Performance Magazine” pe teme din domeniul managementului si marketingului online. De asemenea, Mihai este formator acreditat de Autoritatea Nationala pentru Calificari din Romania si de organizatia americana Association for Talent Development (ATD).

Acest webinar se adreseaza tuturor persoanelor interesate de intelegerea procesului de organizare, sintetizare si agregare a datelor în scopul eficientizarii analizei acestora.

Formarea participantilor presupune cunoasterea tehnicilor utile in procesul de agregare a datelor si a modalitatilor de depasire a provocarilor, întelegerea utilitatii scorecard-urilor in aceste procese, dar si familiarizarea cu principiile de baza ale standardizarii datelor.
Webinarul se bazează pe prezentarea unor subiecte precum: procesul de agregare si organizare a datelor, provocari intalnite in agregarea datelor, scorecard-ul ca instrument de imbunatatire a organizarii, sintetizarii si agregarii datelor, principii de standardizare.

Participarea este gratuita iar inscrierile se pot face accesand linkul de pe site-ul nostru Acumen Integrat.

Despre Acumen Integrat

Acumen Integrat a fost fondata in anul 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual si formarea profesională dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor de performanta.

In ultimii ani, Acumen Integrat a dezvoltat si a perfectionat in mod constant procesul de organizare a evenimentelor dedicate segmentului business din Romania cu scopul de a oferi solutii practice, obiective si durabile.

Cu o intreaga retea de traineri si colaboratori locali si internationali, si cu un portofoliu de peste 300 de clienti, Acumen Integrat a cunoscut o dezvoltare continua care s-a reflectat in livrarea a peste 20 de tipuri de traininguri pe teme legate de managementul performantei, marketing, resurse umane, logistica.

In prezent, Acumen Integrat isi extinde aria de activitate cuprinzand programe de invatare din diverse arii functionale si industrii, in anul 2015 adaugand la portofoliul programelor oferite 10 noi cursuri de certificare profesionala facilitate de The KPI Institute din Melbourne, Australia.