Webinar gratuit: Managementul succesiunii 16 soctombrie 2014

Acest webinar va fi sustinut de Raluca Vintila, Cercetator in Management si Trainer in cadrul diviziei europene a The KPI Institute. Raluca are o experienta de peste 3 ani in livrarea de programe educationale, fiind interesata de domeniul managementului performantei si de subiecte precum: comunicare si vorbire in public, setarea de obiective, lucrul in echipa, dezvoltarea creativitatii, leadership, interculturalism, managementul proiectelor, metode si tehnici de livrare a trainingurilor, construirea trainingurilor.
Formarea participantilor presupune evidentierea potentialului de dezvoltare si a perspectivei viitoare in context organizational, prin expunerea legăturii imediate dintre managementul succesiunii si managementul performantei. Participantii vor intelege importanta managementului succesiunii, etapele procesului de managementul succesiunii, modul de planificare a obiectivelor de cariera, instrumentele si metodele folosite in managementul succesiunii.

Webinarul se bazeaza pe furnizarea de informatii relevante pe tema mamagementului succesiunii, si sustinerea lor prin exemple relevante în cadrul prezentării, precum și pe sesiunea de Q&A care va avea loc la finalul webinarului.

Agenda webinarului contine teme precum: bune practici privind managementul succesiunii, procesul de proiectarea si identificarea talentelor, instrumentul 9 BOX, planul de cariera si planul pentru dezvoltarea competentelor, exemple de metrici privind managementul succesiunii.

Participarea este gratuita, iar inscrierile se pot realiza accesand site-ul nostru Acumen Integrat.

Despre Acumen Integrat

Acumen Integrat a fost fondata în anul 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual si formarea profesională dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor de performanta.

In ultimii ani, Acumen Integrat a dezvoltat si a perfectionat in mod constant procesul de organizare a evenimentelor dedicate segmentului business din Romania cu scopul de a oferi solutii practice, obiective si durabile.

Cu o rețea de traineri și colaboratori locali și internaționali, și cu un portofoliu de peste 300 de clienți, Acumen Integrat a cunoscut o dezvoltare continuă care s-a reflectat în livrarea a peste 20 tipuri de traininguri pe teme legate de managementul performantei, marketing, resurse umane.

În prezent, Acumen Integrat îşi extinde aria de activitate cuprinzând programe de învăţare din diverse arii funcţionale şi industrii, în anul 2014 adăugând la portofoliul evenimentelor 2 noi cursuri: Managementul Echipei și Elemente de Management Intercultural.