Webinar gratuit: Indicatori Cheie de Performanța pentru Call Center 9 octombrie 2014

Acest webinar va fi sustinut de Cristina Tarata, Cercetator in Management si Formator in cadrul diviziei europene a The KPI Institute. In calitate de coordonator al activitatii de cercetare, a contribuit la dezvoltarea platformei smartKPIs prin documentarea a peste 1.000 de indicatori de performanta din 16 arii functionale si 25 de industrii diferite si la lansarea a peste 90 de rapoarte „Top 25 Indicatori Cheie de Performanta”. In calitate de facilitator acreditat de Autoritatea Nationala pentru Calificari din Romania, Cristina a facilitat seminarii, cursuri si simulari de business in domeniul managementului performantei.
Webinarul se concentreaza pe procesul de selctie a indicatorilor cheie de performanta pentru Call Center si a raportarii lor in scorecarduri si dashboarduri. Se prezinta cei mai populari indicatori pentru activitatea de Call Center si sfaturi pentru realizarea unui management al performantei eficient.

Agenda webinarului contine teme precum: rolul Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs), standardizarea terminologiei, tehnici de selectie a KPIs, exemple de indicatori specifici industriei de Call Center, scorecarduri si dasboarduri pentru Call Center.
Beneficiile participarii la acest webinar sunt:
• Intelegerea importantei standardizarii terminologiei utilizate in managementul performantei;
• Maximizarea valorii generate de masurarea performantei prin KPIs;
• Furnizarea de exemple de KPIs specifici industriei de Call Center;
• Familizarea cu instrumente cheie pentru managementul performantei: Scorecard si Dashboard.
Participarea este gratuita, iar inscrierile se pot realiza accesand site-ul Acumen Integrat.

Despre Acumen Integrat

Acumen Integrat a fost fondata în anul 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual si formarea profesională dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor de performanta.

In ultimii ani, Acumen Integrat a dezvoltat si a perfectionat in mod constant procesul de organizare a evenimentelor dedicate segmentului business din Romania cu scopul de a oferi solutii practice, obiective si durabile.

Cu o rețea de traineri și colaboratori locali și internaționali, și cu un portofoliu de peste 300 de clienți, Acumen Integrat a cunoscut o dezvoltare continuă care s-a reflectat în livrarea a peste 20 tipuri de traininguri pe teme legate de managementul performantei, marketing, resurse umane si call center.

În prezent, Acumen Integrat îşi extinde aria de activitate cuprinzând programe de învăţare din diverse arii funcţionale şi industrii, în anul 2014 adăugând la portofoliul evenimentelor 2 noi cursuri: Managementul Echipei și Elemente de Management Intercultural.