Volkswagen masina poporului

Stiati ca primul Volkswagen a fost de fapt un design pentru Porsche? Ferdinand Porsche, care a fost designerul sef pentru Daimler-Benz, Auto-Union, si atunci avea deja propria firma de consultanta in inginerie, a primit sarcina de a proiecta Volkswagen-ul, masina poporului de la Adolf Hitler.

Hitler a vrut o masina mica, cu patru locuri, cu aer conditionat si motor durabil, care sa consume putin si sa poata fi cumparata cu mai putin de 1000 de marci (aproximativ 250 de dolari).

Ferdinand Porsche incercase deja sa proiecteze un automobil mic si ieftin, insa nu a putut sa il bage si in productie. Intre 1935 si 1937, Porsche a construit un total de 50 de prototipuri Volkswagen.

Din punct de vedere politic, o masina la preturi accesibile, precum Volkswagen, a fost platforma puternica de a castiga sprijinul publicului, de care avea nevoie cu disperare, pentru viitoarele sale aventuri militare. Nu a lasat nimic sa-i stea in cale si chiar a preluat proprietatea privata a lui Earl Von Schulenberg de la Wolfsburg pentru a construi o fabrica. Aceasta fabrica a devenit si inca este, cea mai mare fabrica de automobile din intreaga lume.

Masina a devenit atat de populara datorita fiabilitatii sale, incat in ziua de astazi este una dintre cele mai cumparate masini, existand modele pentru toate bugetele. Piesele de schimb sunt si ele foarte accesibile, astfel incat reprezinta o masina buna atat pentru drumuri lungi, cat si scurte.

De asemenea, conform site-ului paginii web Anvelopa Ieftina, depozit cauciucuri in Bucuresti, la un Volkswagen puteti sa puneti chiar si anvelope second hand,pentru ca se vor simti ca si cum ar fi noi.

Contact: 0743.020.020