Unul din cinci soferi nu stie cum sa aleaga lichidul de racire

28 august 2014

Un sondaj realizat de Cosan Lubricants a relevat faptul ca soferii din sud-estul Europei cunosc in general intrebuintarile lichidului de racire din vehiculele lor, dar 10% dintre acestia au precizat ca nu ar sti cum sa aleaga produsul potrivit pentru masina lor.

In ultimii ani, tehnologia de constructie a motoarelor s-a schimbat pentru o mai mare economie de combustibil si pentru obtinerea unor emisii cât mai scazute, fapt ce i-a determinat pe constructorii de autovehicule sa dezvolte din ce in ce mai multe lichide dedicate nevoilor fiecarui tip de motor in parte. Solicitarile tot mai mari ale acestor motoare moderne au facut conditiile de operare tot mai severe, sporind sarcinile sistemului de racire, iar in acelasi timp, prin folosirea unor tipuri de materiale din ce in ce mai diverse in procesul de fabricatie, accentueaza si mai pronuntat ideea ca, asa zisele ”lichide de racire universale”, nu pot satisface in mod corespunzator cerintele diversilor fabricanti de autovehicule – nu exista o solutie universala in alegerea lichidului de racire.

In momentul actual, perceptia consumatorului obisnuit, de folosire a unui singur tip de lichid de racire sau de inlocuire a acestuia doar pe baza culorii lui, poate duce cu usurinta la folosirea unui produs gresit ce are ca efect supraincalzirea motorului, coroziunea, defectiuni ale componentelor acestuia si eventual anularea garantiei oferite de producator.

Reprezentând un aspect esential pentru motoarele moderne, este crucial sa avem capacitatea de a oferi soferului sau proprietarului de flota un produs potrivit pentru fiecare autovehicul in parte. De aceea, este important pentru service-urile auto sa stocheze produsele potrivite iar pentru tehnicieni, sa educe si sa consilieze consumatorii cu privire la lichidul ce trebuie utilizat, tinând cont de cerintele si de modul in care trebuie asigurata mentenanta fiecarui motor in parte.

“Lichidele de racire sunt vitale pentru optimizarea performantelor autovehiculelor si pentru prelungirea duratei de viata a motorului. Dar este cruciala folosirea unui lichid special conceput sa corespunda cerintelor materialelor folosite de producatorul motorului. Comma Xstream® ofera o gama de lichide de racire care sa te ajute sa acoperi toate nevoile clientilor si sa poti oferi produsul potrivit, indiferent care ar fi specificatiile producatorului”, declara Mike Bewsey, purtator de cuvânt Comma.

Gama de antigel si lichid de racire Comma Xstream® contine BASF Glysantin®, solutie OE de prima umplere, pentru majoritatea producatorilor de autovehicule din Europa, cu cele mai multe aprobari ale constructorilor auto, in raport cu orice alt lichid de racire de pe piata. In plus, puteti recomanda cu incredere produsele noastre datorita Garantiei de Compatibilitate Comma, ce acopera Ghidul de Utilizare.

Gama de lichid de racire, cu aprobari originale (OEM) Xstream®: Xstream® G48® (tehnologie pe baza de silicati), Xstream® G05® (silicati hybrid), Xstream® G30® (OAT - tehnologie pe baza de aditivi organici) si Xstream® G40® (tehnologie pe baza de silicati si aditivi organici OAT) – asigura o protectie de 4 ori mai mare, in vreme ce Ghidul de Aplicatie Comma asigura o modalitate rapida si usoara de gasire a produsului potrivit pentru fiecare aplicatie, facând din aceasta alegere complicata, un lucru mult mai simplu.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram