Ultima zi de implementare a proiectului: “Integrarea sistemului informatic al ANOFM cu alte sisteme informatice”

Bucuresti, 05 octombrie 2015 – Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, impreuna cu partenerii sai, au finalizat proiectul “Integrarea sistemului informatic al ANOFM cu alte sisteme informatice” POSDRU/123/4.1/S/130546.
Evenimentul a fost marcat prin Conferinta Nationala de Finalizare a proiectului ce a avut loc la Tusnad, in perioada 28 – 30 septembrie.
La eveniment au participat reprezentanti ai Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca si ai partenerilor din proiect, care au explicat participantilor mecanismele si modul concret de implementare ale proiectului, activitatile desfasurate si au disemninat rezultatele obtinute în urma implementarii proiectului pentru atingerea indicatorilor propusi.
De asemenea, participantilor le-au fost prezentate platforma și funcționalitățile sistemului informatic pentru îmbunătățirea capacității Serviciului Public de Ocupare.
Noul sistem informatic ANOFM este realizat prin integrarea celui existent cu înca doua sisteme ale altor sectoare din administraţia publica: Safir (aplicaţie unitara şi integrata de plaţi pentru toate serviciile sociale, folosita de Agenţia Naţionala pentru Plaţi şi Inspecţie Sociala – ANPIS) şi Mercur (soluţie specializata care asigura gestiunea computerizata a activitaţilor instituţiilor implicate în asigurari sociale pentru lucratorii emigranţi) – implementata de Agenţia Naţionala pentru Servicii Sociale, Agenţia Naţionala pentru Ocuparea Forţei de Munca şi Casa Naţionala de Pensii Publice.)
Prin obiectivele sale, proiectul si-a propus eficientizarea activitatii structurilor Serviciului Public de Ocupare cu ajutorul interogarii si gestionarii în timp real a unei baze de date integrate si eficientizarea procesului de comunicare între SPO si alte institutii administrative ale statului.

Persoane de contact:
Gabriela Georgescu: gabriela.georgescu@daiman.ro