Tu alegi: BOSS prezinta campania primavara / vara 2024

2 februarie 2024
Autor:
Style Market Online SRL

Campania de sustinere #BeYourOwnBOSS militeaza pentru o viata autonoma, stimulata de incredere in sine, stil si viziune. In acest sezon, increderea in sine e in centrul atentiei, subliniind ca alegerea iti apartine, iar decizia de a fi propriul tau BOSS tine de tine.

 

Pentru colectia primavara/ vara 2024, BOSS a inrolat celebritati cunoscute pe plan international pentru a ilustra aceasta naratiune motivationala. Campania globala arata noi fete recognoscibile, inclusiv supermodelul brazilian Gisele Bündchen, modelul britanic Adwoa Aboah, plus ambasadorii consacrati BOSS, actorul din Coreea de Sud Lee Minho si jucatorul de tenis italian Matteo Berrettini. Cantareata si actrita britanica Suki Waterhouse revine ca ambasador de brand pentru ceasurile, bijuteriile si ochelarii BOSS.

 

In noua campanie, fiecare protagonist e situat intr-un labirint, pasind din intuneric spre lumina – reprezentand metaforic cat de importante sunt alegerile pe care le facem in viata pentru destinul nostru.

 

Colectia BOSS primavara/ vara 2024 cladeste pe elemente de design prezentate la show-ul de fashion din Miami, unde s-a putut admira o paleta de culori discreta si sofisticata pe interpretari contemporane ale unor piese clasice. Colectia ofera o selectie pentru o garderoba completa, pentru orice ocazie, care sa raspunda unui stil de viata plin. Binecunoscutele costume BOSS sunt reinterpretate intr-o suita de siluete moderne si puternice. Nuante blande, tesaturi usoare si contraste – fluiditate si structura; opacitate si translucid – confera o perspectiva improspatata, ideala pentru eleganta in sezonul cald.

 

Un motiv central recurent e monograma cu dublu B, prezenta pe multe piese, fie de imbracaminte, fie accesorii. Acest detaliu distinctiv, cu designul impletit, reprezinta spiritul unui adevarat BOSS – un individ curajos, care nu se teme sa ia o pozitie ferma. Monograma cu dublu B e prezenta si in campania digitala ampla. Motivul va fi recreat in imagini supradimensionate 3D, folosind tehnologie CGI hiper realista in locatii iconice din toata lumea. Sub sloganul “Double B, Every Me,” aproape 100 de ambasadori de brand, celebritati, atleti si influenceri digitali vor crea content original pentru Instagram si TikTok. Aceste personalitati se vor exprima in stilul propriu, in timp ce vor purta piese din colectia cu monograma dublu B – demonstrand ca sunt mai multe feluri in care poti fi propriul tau BOSS. Fanii brandului vor fi invitati sa se alature campaniei, folosind un filtru unic de Instagram.

 

Campania a debutat la apusul zilei de 31 ianuarie pana la rasaritul zilei de 1 februarie, cand  BOSS a proiectat o holograma de 10 metri inaltime a ambasadorilor Lee Minho si Gisele Bündchen in Potters Fields Park din Londra, in apropierea iconicului Tower Bridge. BOSS este primul brand de fashion care lanseaza o campanie globala cu o holograma la scara mare, deschizand drumul pentru posibilitati nelimitate in mediul outdoor advertising. Acest display vizual de impact va crea content captivant pentru canalele de social media ale brandului.

 

“Inovatia are un rol proeminent in strategia noastra de a avea un impact asupra consumatorilor la scara larga si de a crea ceva fascinant. Holograma este cea mai recenta expresie a explorarilor noastre si a curiozitatii de a exploata puterea tehnologiei in comunicarea de brand.

Noutatea pe care o reprezinta ne ajuta sa cream content captivant cu potential imens de viralizare si memorabil, oferind o noua experienta publicului nostru, care rezulta in asocieri pozitive cu brandul nostru. Nu in ultimul rand, cautam sprijin si incurajam consumatorii sa interactioneze intens cu brandul nostru, dar si sa descopere si sa cumpere produsele noastre,” spune Nadia Kokni, Global Marketing si Brand Communications SVP la HUGO BOSS.

 

Colectia BOSS primavara/ vara 2024 este disponibila din 31 ianuarie, 2024, atat in magazinele BOSS din toata lumea si pe boss.com, cat si la partenerii nostri. Va fi sustinuta de o campanie de marketing 360° amplificata in social media si cu vizualuri outdoor la scara mare in orase cheie din intreaga lume.

 

Despre BOSS si HUGO BOSS:

 

BOSS se adreseaza persoanelor decise, curajoase, care-si traiesc viata dupa propriile reguli, cu pasiune, stil si un scop definit. Colectiile ofera designuri moderne si dinamice pentru cei ce se accepta asa cum sunt, fara incertitudini, ca propriul BOSS. Croiala exceptionala, costumele impecabile, articolele casualwear, denim, athleisure si accesoriile raspund nevoilor de stil ale unui consumator cunoscator. Parfumuri, ochelari, ceasuri si articole pentru copii completeaza oferta brandului. Universul BOSS poate fi experimentat in peste 400 de magazine proprii din intreaga lume. BOSS este brandul varf de lance al HUGO BOSS, una dintre companiile de varf pozitionate in segmentul premium al pietei de fashion globale. Grupul ofera colectii in 132 de tari si aproximativ 7.400 puncte de vanzare si online in 70 de tari prin hugoboss.com. Cu aproximativ 17.000 de angajati in intreaga lume, compania cu sediul central in Metzingen (Germania), a marcat vanzari de 3,7 miliarde de euro in anul fiscal 2022.

 

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram