Tripsta este in cautare de tineri ambitiosi la targul Angajatori de Top

“Consideram ca participarea la targurile de joburi reprezinta o modalitate mai eficienta pentru a ne recruta viitorii angajati decat anunturile simple, pe care nu vrem sa ne bazam. In plus, targurile de joburi sunt o ocazie de a intra in contact cu un numar mare de candidati intr-un timp redus, lucru important mai ales atunci cand cauti sa recrutezi pentru pozitii cu cerinte variate. Speram sa gasim multi tineri cu potential si ambitiosi care sa devina noii nostri colegi si care sa beneficieze cat mai curand de posibilitatile de dezvoltare si promovare interna pe care le oferim”, a declarat Roza Tapini, HR Manager.

La Angajatori de top, Tripsta cauta in special persoane care sa se alature departamentului de Customer Support al companiei, care urmeaza sa fie extins cu 20 de noi membri pana la finalul acestui an. Compania vrea sa recruteze persoane care sa deruleze activitati in principal pentru pietele vorbitoare de engleza si spaniola dar si pentru alte piete, precum Franta, Italia, Turcia, Rusia si Polonia.

Pe langa pozitiile disponibile in cadrul departamentului de Customer Support, Tripsta urmareste sa recruteze si candidati tineri si talentati pentru pozitii de entry level in cadrul departamentului sau de marketing online.

Care sunt cerintele Tripsta pentru Customer Support?

Candidatii trebuie sa vorbeasca fluent engleza, spaniola, franceza, italiana, turca, rusa sau poloneza, sa fie persoane pline de energie care sa caute mereu sa isi imbunatateasca cunostintele profesionale, pasionate de noile tehnologii si de industria turismului. In plus, viitorii angajati ai tripsta trebuie sa lucreze bine in echipa si sa aiba abilitati avansate de comunicare.

Dupa incheierea procesului de recrutare, noii angajati ai Tripsta vor participa la programe de formare si workshopuri interne, in cadrul carora se vor familiariza cu turismul online si cu sistemele utilizate in cadrul companiei (Amadeus, Worldspan etc). Trainingurile realizate intern dureaza aproximativ 30 de zile si includ sesiuni dedicate pentru fiecare dintre sistemele folosite de companie.

Tripsta va oferi noilor angajati posibilitatea de a se dezvolta profesional in cadrul companiei: in functie de abilitatile demonstrate, o parte dintre angajatii recrutati chiar acum pentru Customer Support putand ajunge sa fie parte din alte departamente sau sa ocupe pozitii pe nivele superioare. Acest lucru este o realitate in cadrul Tripsta, care are in echipa un numar mare de profesionisti care si-au inceput parcursul in departamentul de Customer Support si au devenit apoi team leaderi sau au trecut in alte departamente, unde si-au asumat pozitii de coordonare.

Participarea la Angajatori de top este prima pentru Tripsta la un targ de joburi in Romania, dupa ce compania a fost prezenta la evenimente similare, organizate in Grecia, precum Career Days al kareer gr, cel mai mare portal de job-uri din Grecia sau Targul de Cariere pentru absolventii Universitatii de Economie si Afaceri din Atena.

Tripsta este o agentie online de turism care a avut, in 2013, o cifra de afaceri la nivel international de 190 milioane de euro, aproape dublu comparativ cu 2012 (97 milioane de euro). In Romania, Tripsta a avut in 2013 o cifra de afaceri de 2.5 milioane de euro, in crestere cu 80% fata de 2012, si estimeaza ca va ajunge la circa 4.5 milioane de Euro in 2014.

Tripsta are in prezent trei sedii: sediul principal din Atena, cel din Bucuresti care functioneaza ca centru operational si cel din Sao Paolo (Brazilia), care acopera regiunea Brazilia si America de Sud. Centrul din Bucuresti este primul deschis in afara Greciei si a inregistrat o crestere sustinuta pe parcursul ultimului an, atat din perspectiva serviciilor furnizate pe plan local si la nivelul grupului cat si ca numar de membri ai echipei.

Tripsta este o agentie online de turism inovatoare, care in prezent opereaza in 25 de tari. Prin intermediul website-urilor sale, Tripsta le ofera calatorilor posibilitatea rezervării de bilete de avion rapid, ușor și la cele mai bune prețuri.

Totul a incepul in 2005 odata cu lansarea Travelplanet24, compania mama a Tripsta, cand CEO & Co-Fondatorul Philipp Brinkmann impreuna cu Co-Fondatorul Kristof Keim au decis sa dezvolte un sistem de rezervari online inovator pe nisa calatoriilor online de pe piata greceasca. La inceputul lui 2010, Travelplanet24 a decis sa patrunda pe noi piete europene sub numele de Tripsta. De atunci, Tripsta s-a concentrat pe construirea brandului, inovare, tehnologie si expansiune. In prezent, reteaua de 25 de tari in care Tripsta opereaza include Grecia, Germania, Marea Britanie, Polonia, Romania, Italia, Rusia, Turcia, Franta, Spania, Brazilia, Noua Zeelanda, Africa de Sud, Emiratele Arabe Unite. In 2014 Tripsta si-a continuat expansiunea spre Asia deschizand patru noi piete: Hong Kong, India, Singapore si Filipine, urmând lansarea site-urilor dedicate pentru China, Japonia și Coreea de Sud.