Tot ce trebuie să cunoști despre GARANȚIE la Asus

16 iulie 2022
Autor:
IzzyReduceri

 Atunci când orice dispozitiv Asus se defectează, de multe ori consumatorii nu se grăbesc să-l arunce și să cumpere unul nou, ci încearcă să-l reînvie predându-l pentru reparație, deoarece este mai ieftin decât cumpărarea unui produs nou.

Deși înțelegem că garanția de returnare a banilor este vechea școală. Promisiunea unei garanții de rambursare a banilor dacă „nu sunteți 100% mulțumit” a existat de mai mult timp decât orice alt pas de marketing. A rezista testului timpului este un indiciu că multe companii consideră că garanția de bani oferă multe aspecte pozitive.

În acest caz, prima la ce ne gândim noi, drept consumatori, sunt service centrele specializate, de unde am procurat dispozitivele ASUS . De ce? Simplu, din cauza că aceste centre conform legilor UE ne-au oferit o garanție în baza căreia ne putem repara laptopul sau telefonul ASUS  fără să achităm sau cu achitare parțială. Dacă te regăsești în situația în care service centrul tău nu dorește să-ți repare telefonul pe garanție, atunci acest articol este pentru tine.

Pentru început, să vedem împreună ce e garanția și de ce e atât de importantă pentru consumator?

Garanția este o promisiune legală prin contract semnată între vânzător și consumator pentru răspundere în cazul neîndeplinirii obligațiilor. O garanție a serviciilor este un instrument de marketing utilizat pentru a reduce percepția consumatorului de risc, calitatea semnalului și pentru a diferenția o ofertă de servicii. Prin furnizarea de garanții pentru servicii, companiile dau dreptul clienților la o înlocuire, rambursare sau credit ușor de solicitat, atunci când livrarea serviciilor eșuează.

O dată ce ai cumpărat un produs(în cazul nostru dispozitiv digital), ai dreptul să îl returnezi în termen de 14 zile, iar cel mai important e că nu trebuie să aduci motive sau justificări. 

Următoarea cheiță a consumatorului este garanția de minim 2 ani oferită de magazinul sau service-ul care ți-a prestat serviciile. În baza acesteia îți poți repara dispozitivul în conformitate cu ce este stipulat în contractul de garanție. 

Avantajele garanțiilor de la producătorul Asus: 

  • Motivează  centrul service ASUS  să se concentreze pe dorințele și așteptările clienților în fiecare aspect al serviciului sau produsului oferit; 
  • Garanțiile îi ajută pe clienți să reducă riscul în luarea deciziilor de cumpărare și să-și consolideze loialitatea pe termen lung.
  • Motivează angajații și managerii să se concentreze pe calitate și pe serviciul clienți, din cauza costurilor implicate de a nu face acest lucru.

Și totuși, ce a-i putea face în cazul în care service-ul nu dorește să efectueze reparație  Asus  în conformitate cu garanția? 

Aici Mr. Fix îți vine în ajutor și îți aduce niște sfaturi:

  • poți cere rambursarea prețului produsului în conformitate cu contractul;
  • poți scrie o plângere sau sesizare pe seama service-ului atât în incinta service-ului, cât și la drepturile consumatorului din regiunea/țara ta;
  • poți cere rezilierea contractului și rambursarea integrală a prețului produsului sau serviciul oferit.

Care sunt pașii care trebuie să îi întreprinzi dacă reparația conform garanției sau în baza plății de bază a fost realizată necalitativ?

  • după ce a decis efectuarea unei re-examinări pentru a constata deficiențe în reparația efectuată, asigurați-vă că ați comunicat în scris, prin mesaj, data, ora și locul examinării service-ului responsabil;
  • după efectuarea unei re-examinări și primirea unei opinii de expertiză care confirmă corectitudinea cerințelor dumneavoastră pentru service, trimiteți acest aviz în copie service-ului responsabil, prezentând din nou cerințele trimise anterior în scris, de exemplu, pentru returnarea fondurilor, precum și rambursarea cheltuielilor pentru examinare;
  • Cerințele tale drept consumator trebuie să fie satisfăcute de către antreprenor în termen de 10 zile. În caz de nemulțumire față de cerințele tale, acesta din urmă are dreptul de a se adresa instanței de judecată cu reclamație.

 

Unde totuși poți reclama reparația efectuată prost la laptopurile si telefoanele ASUS?

Întrucât repararea de proastă calitate a echipamentelor de uz casnic și informatic este asociată cu drepturile consumatorilor, sau mai degrabă cu protecția acestora, puteți depune o plângere pentru protecția consumatorilor la următoarele autorități:

  • Comitetele pentru protecția consumatorilor
  • Biroul procurorului.

Aceste autorități vor verifica faptele declarate de reclamant în plângere și vor trimite un răspuns.

Există diverse situații în lumea cotidiană, noi totuși sperăm că experiența ta cu serviciile atelierelor de reparație de dispozitive tehnice este una plăcută. Iar dacă ești în căutare de un service autorizat din regiunea ta, nu ezita și accesează pagina misterfix.ro unde vei găsi o gamă largă de service-uri partenere care te vor ajuta în cel mai scurt timp!

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram