Top 4 greseli pe care le faci cand incerci sa dai jos kilogramele in plus

top 4 greseli facute in procesul de pierdere in greutate

Pierderea în greutate poate părea foarte grea. Uneori te simți ca și cum ai face totul bine, dar încă nu ai rezultate.

Puteti adauga in cura de slabire complexul natural Chocolate Slim care actioneaza in procesul de ardere a grasimilor si veti avea o senzatie de satietate.

Iată cele 4 greșeli comune pe care oamenii le fac atunci când încearcă să slabeasca.

1 Nu urmăriți ce mănânci în nici un fel

Consumul de alimente nutritive este o bună strategie de scădere în greutate.

Totuși, este posibil să consumați mai multe calorii decât trebuie să pierdeți.

În plus, este posibil să nu obțineți cantitatea potrivită de proteine, fibre, carbohidrați și grăsimi pentru a vă susține eforturile de scădere în greutate.

Studiile arată că urmărirea a ceea ce mănânci vă poate ajuta să obțineți o imagine exactă a consumului de calorii și nutrienți, precum și să asumati.

Pe lângă mâncare, majoritatea site-urilor și aplicațiilor de urmărire online vă permit să introduceți și exercițiile zilnice.

Concluzie: Dacă nu urmăriți ceea ce mâncați, este posibil să consumați mai multe calorii decât vă dați seama.

De asemenea, puteți obține mai puține proteine și fibre decât credeți in acest fel

2 Inca mai beti bauturi cu cantitate mare de zahar

Mulți oameni taie din consumul zilnic băuturile răcoritoare și alte băuturi îndulcite din dieta lor pentru a pierde în greutate, ceea ce este un lucru bun.

Cu toate acestea, consumul de suc de fructe nu este inteligent.

Chiar daca sucul de fructe 100% este încărcat cu zahăr și poate duce la probleme de sănătate și greutate similare cu cele cauzate de băuturile îndulcite cu zahăr.

De exemplu, 320 grame de suc de mere neîndulcit conțin 36 de grame de zahăr.

Este chiar mai mult decât în 0.5l de cola.

Mai mult, caloriile lichide nu par să afecteze centrele de apetit din creierul dvs. în același mod în care fac calorii din alimente solide.

Studiile arată că în cele din urmă consumați mai multe calorii pe ansamblu, în loc să compensați caloriile lichide consumând mai puțin zilnic

Concluzie: Dacă tăiați băuturile îndulcite cu zahăr, dar continuați să beți sucuri de fructe, veți obține în continuare mult zahăr și veți avea în general mai multe calorii.

3 Nu citesti etichele produselor

Dacă nu citiți corect informațiile de pe etichetă, vă puteți determina să consumați calorii nedorite și ingrediente nesănătoase.

Din păcate, multe alimente sunt etichetate cu pretenții alimentare sănătoase pe partea frontală a ambalajului.

Acestea vă pot da un fals sentiment de securitate în alegerea unui anumit produs.

Pentru a obține cele mai importante informații pentru controlul greutății, trebuie să vă uitați la lista de ingrediente și la eticheta privind valorile nutriționale, care se află pe partea din spate a recipientului.

Concluzie: Etichetele produselor alimentare oferă informații despre ingrediente, calorii și substanțe nutritive. Asigurați-vă că înțelegeți cum să citiți cu precizie etichetele.

4 Mananci prea des, chiar daca nu ti-e foame

Timp de mulți ani, sfatul convențional a fost de a mânca la fiecare câteva ore pentru a preveni foamea și o scădere a metabolismului.

Din păcate, acest lucru poate duce la consumul prea multor calorii pe parcursul zilei.

De asemenea, nu vă puteți simți niciodată cu adevărat plin.

Într-un studiu, nivelul zahărului din sânge și al foametei au scăzut, în timp ce rata metabolică și sentimentele de satietate au crescut la bărbații care au consumat 3 mese comparativ cu 14 mese într-un interval de timp de 36 de ore .

Recomandarea de a mânca micul dejun în fiecare dimineață, indiferent de pofta de mâncare, pare a fi, de asemenea, înșelătoare .

Un studiu a constatat că atunci când oamenii au omis un mic dejun, au luat mai multe calorii la prânz decât atunci când au mâncat o masă de dimineață.

Cu toate acestea, au consumat o medie de 408 calorii mai puțin in  ziua respectiva. Mâncarea atunci când vă e foame și numai atunci când sunteți înfometat pare a fi cheia succesului în scădere în greutate.

Cu toate acestea, infometarea, o idee rea. Este mai bine să mâncați o gustare decât să deveniți nervos de foame, care vă poate determina să luați decizii proaste.