Testati Facebook Ads daca doriti vanzari rapide

promovare facebook ads

Facebook a devenit cea mai populara retea de socializare din lume fiind o sursa de amuzament, o sursa de informare, dar si o sursa permanenta de oportunitati atat pentru utilizatori cat si pentru firme. In prezent peste 1,6 miliarde de oameni folosesc Facebook  pentru a fi la curent cu noutatile din domeniile ce reprezinta un interes pentru acestia.

De ce sa testezi Facebook Ads?

Interesul persoanelor poate fi valorificat de catre firme prin intermediul campaniilor Facebook Ads ce au rolul de a crea o legatura intre audienta care conteaza pentru firma si produsele sau serviciile pe care le oferiti astfel incat sa obtineri rezultate reala ce se vor concretiza in vanzari sau cresterea brandului.

O campanie de promovare Facebook trebuie sa se adreseze persoanelor care conteaza pentru afacerea detinuta, sa livreze anunturi menite sa va creasca brandul, vanzarile sau sa creeze o comunitate in jurul firmei dumnevoastra.

Campaniile Facebook Ads va pot creste vizibilitatea prin targetarea cu anunturi atat a clientilor existenti cat si a persoanelor ce inca nu va sunt clienti. Pentru a le atrage le puteti transmite povestea  firmei dumnevoastra prin clipurilor video sau fotografii atractive.

Facebook Ads va poate ajuta sa ajungeti la toate persoanele importante pentru afacerea dumnevoastra. Indiferent de dispozitivul de pe care clientii dumnevoastra acceseaza reteaua de socializare ( telefon mobil, tableta sau computer) le puteti livra anunturi, fotografii sau clipuri video pentru a va atinge obiectivul propus.

Pentru a va creste vanzarile firmei prin intermediul unei promovari targetata publicului tinta, aveti nevoie de o pagina pentru a oferi afacerii o prezenta in mediul online si o modalitate de a intra in legatura cu cei interesati de produsele sau serviciile pe care le oferiti.

Promavarea postarilor reprezinta modalitatea prin care sa ajungeti la mai mute persoane. Reclamele vor fi afisate persoanelor ce va urmaresc activitatea, dar si unor audiente noi. Pentru a creste eficienta prin promovarea pe Facebook acestea au nevoie de setari si optimizari astfel incat anunturile sa fie livrate clientilor inainte ca acestia sa le caute. O targetare foarte precisa in functie de locatie, varsta, sex, interese etc.  va influenta vanzarile, dar si bugetul. O campanie setata neadecvat v-a epuiza bugetul alocat intr-un timp foarte scurt fara sa va aduca rezultate.

Targetarea clientilor pe care ii cunoasteti deja ca v-a ajuta sa cresteti eficienta campaniilor deoarece pe baza informatiilor detinute veti sti dorintele, asteptarile si comportamentul acestora.

Deoarece  ati investit pentru a aduce trafic paginii de Facebook sau website-ului dumnevoastra, este indicat desfasurarea in paralel si campaniilor de remarketing pentru a lua din nou legatura cu acestia si a le reaminti de produsele/serviciile oferite prin intermediul unei reclame Facebook.

Restrangerea vizibilitatii anunturilor va contribui la cresterea profitabilitatii promovarii online, iar acest lucru se va vedea in incasarile dumnevoastra, dar si in bugetul alocat deoarece prin acest fel va veti adresa doar persoanelor ce au nevoie de firma dumneavoastra. Avand un public tinta bine delimitat campaniile va vor ajuta sa atingeti obiectivele propuse si va contribui la dezvoltarea afacerii.

Este Facebook Ads potrivit pentru afacerea dvs.?

In prezent in Romania peste 9,6 milioane de oameni folosesc Facebook in diferite scopuri, cel mai frecvent pentru scopuri personale. Toti utilizatorii reprezinta posibili clienti sau clienti pentru firma dumnevoastra.

Este necesar sa cunoasteti faptul ca Facebook este util in indeplinirea obiectivelor legate de vanzari, pentru ca este un declansator emotional. Atunci cand utilizatorii dau scroll si intampina o reclama referitoare la un produs sau serviciu, iar acesta este interesat de oferta prezentat, daa click si intra pe website pentru a afla mai multe informatii si eventual achizitie. Trebuie sa testati Facebook cu un buget mic pentru prima luna pentru a intelege daca este potrivit pentru business-ul dvs.

In general, statisticile sunt raportate de obicei la o rata de conversie general de 1%, ceea ce inseamna ca din 100 de vizitatori, unul dintre acestia este clientul dumneavoastra. Cu cat aveti mai mult trafic si este mai targetat cu atata veti avea mai multi clienti. De aici, apar alti indicatori precum costul per click, costul per conversie si altii pe care trebuie sa ii luati in considerare pentru o promovare eficace.

Desigur, nu trebuie sa neglijati imaginea brandului in online, intrucat oamenii au inceput sa fie din ce in ce mai atenti de la cine cumpara, cine a mai cumparat de la compania dvs. si alte detalii. Va recomandam, ca valorile si principiile ce stau la baza companiei sa fie integrate in campanii, pentru ca publicul tinta sa inteleaga ca sunteti diferiti fata de competitori si merita sa afle mai multe detalii.

Va dorim succes in indeplinirea obiectivelor stabilite in online.