Strategii de comunicare si Relatii Publice Curs autorizat ANC

19 iunie 2013

Cursul de Strategii de comunicare si Relatii Publice ofera posibilitatea de aprofunda domeniul Relatiilor Publice, de a obtine o specializare in PR si in integrarea campaniilor de PR in strategiile de marketing. Participantii la curs vor invata cum sa stabileasca obiectivele unei campanii de Relatii Publice si cum sa le adapteze nevoilor publicului tinta. De asemenea, vor sti cum sa realizeze strategiile si tacticile ce stau la baza campaniilor de PR si cum sa utilizeze canalele media si new-media potrivite.

Urmatoarea sesiune de curs in domeniul comunicarii si relatiilor publice, se va desfasura in perioada 29-30 iunie, in intervalul orar 10:00-17:00, la sediul firmei de training, Creative Business Management.

Structura cursului va cuprinde urmatoarele teme:
- Planificarea campaniei de Relatii Publice- Care sunt tehnicile de baza ale planificarii? Cum ne asiguram ca planul nostru de PR functioneaza? De ce este necesara o planificare a campaniei de comunicare? Pe ce perioada alegem sa desfasuram campania? Care este durata medie care ne asigura eficienta unei campanii?
- Cele 4 etape ale planificarii unei campanii de Relatii Publice- Cercetare, Planificare, Comunicare si Evaluare
- Tipuri de campanii de Relatii Publice- Alegerea tipului de campanie potrivit, in functie de companie, produs, serviciu si/sau plasarea pe piata.
- Analiza si stabilirea publicului tinta- Cum ne stabilim publicul tinta? Cum ne fidelizam publicul?
- Strategii de comunicare- Cum construim un mesaj public? Care sunt canalele de comunicare pe care ne vom promova mesajele? Utilizarea Instrumentelor New Media de promovare a mesajelor(bloguri, site-uri dedicate, retele de socializare, forumuri). Lansarea campaniilor in social media. Comunicarea cu mass-media: Cum sa construim o baza de date cu jurnalisti? Cum stabilim un media-plan? Cum putem stabili parteneriate media si cum le monitorizam efectele?
- Bugetul- Stabilirea planului de resurse( umane, materiale, financiare).Cum ne construim/calculam bugetul de comunicare?
- Criterii de evaluare a rezultatelor campaniei de promovare- Monitorizare de presa. Intocmirea raportului de evaluare

Cursul este recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale si este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari (ANC).

Trainerul cursului este Bianca Preda. Bianca are o experienta de peste 10 ani in domeniul comunicarii si a coordonat o serie de campanii nationale si internationale. Este absolventa a Facultatii de Jurnalism si a Facultatii de Relatii Internationale si Studii Europene si a obtinut titlul de Master in Comunicare si Relatii Publice. De asemenea, a urmat numeroase cursuri de specializare in relatii publice si management. In prezent, este trainer acreditat CNFPA in cadrul companiei Creative Business Management si expert in comunicare in proiectul finantat din fonduri structural europene “Facilitator pentru invatarea permanenta in scoala- o noua calificare didactica pentru o scoala care invata!” In 2012 a obtinut certificarea in management de catre Institute of Leadership and Management din Marea Britanie.

Costul formarii este de 400 lei de persoana, iar ultima zi de inscriere este 27iunie 2013. Cursul este disponibil si in format e-learning, la un pret de 250 lei.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram