Start cu noul Citroen C2R2Max pentru Echipajul 55

5 aprilie 2012

Raliul Tess Brasov 2012 si-a pastrat renumele de micul “Monte Carlo” vremea capricioasa jucand rolul de inger si demon pentru concurentii prezenti la start.Zapada cazuta din abundenta chiar pe prima proba speciala, dar si temperatura extrem de scazuta din Poiana Brasov apus probleme si echipajului 55 Adrian Dragan/ Vali Bradateanu powered by auto motor si sport aflati la debutul pe un nou automobil Citroen C2R2Max cu care concureaza in Clasamentul General, Clasamentul 2 Roti Motrice si Clasa 6,sustinuti de Austrotherm, Unior Tepid si SKF Romania.
Incediu la bord pe PS1
Emotiile inerente debutului de sezon, la care s-au adaugat si cele aferente participarii cu o noua masina, au fost dublate de zapada ce a inceput sa cada chiar inainte de startul in prima proba speciala. Toate acestea au fost nimic pe langacele generate de un mic incendiu aparut la bord dupa cateva minute de la start.Peste 10 minute a durat pana cand “focarul de incendiu” a fost reperat si stins, culmea, cu zapada. Cauza a fost un burete ce a intrat in contact cu evacuarea masinii, fumul ajungand in habitaclu. Intarzierea i-a scos practic din luptapentru podium pe cei doi.Ziua intai s-a incheiat insa cu o clasare buna pe Super Speciala din Brasov derulata in fata catorva mii de oameni, darpentru ziua secunda care includea 6 probe de clasament, dintre care doua treceri pe Babarunca si Cheia deaproximativ 28 km lungime fiecare, sansele la podium ramaneau nule.In aceste conditii Echipajul 55 a decis sa adopte un ritm de siguranta pentru a se acomoda cat mai bine cu masina fara sa riste nimic pe probele unde aderenta se schimba la fiecare kilometru.Vremea capricioasa a facut ca a doua zi totul sa devina o loterie in alegerea pneurilor, iar dupa emotiile din prima ziAdrian si Vali au decis sa plece in prima bucla cu pneuri de iarna de strada, ceea ce le-a permis sa obtina doua clasari pe locul 3 la Clasa 6. Sperantele pentru o clasare mai buna s-au naruit imediat dupa startul pe bucla secunda, cand vremea a fost mai calda decat s-au asteptat, pneurile de iarna supraincalzindu-se. La intoarcere au folosit pe fata pneurile intermediare Pirelli, dar acestea au avut o compoztie prea dura pentru conditiile de pe proba, pierzand si maimult timp fata de adversarii directi care au optat pentru slick-uri de compozitie moale taiate.
Etapa de acomodare si un loc 4 la Clasa 6
In sfarsit, prin jocul rezultatelor Adrian si Vali aveau sa incheie pe locul 4 la Clasa 6, in conditiile in care Vlad Cosma si Cosmin Gavrilas, ambii pe Citroen C2R2Max, au abandonat, primul ca urmare a unei iesiri in décor, iar al doilea cu probleme la alternator.
“Acum ca am ajuns la final suntem multumiti, mai ales ca si locul patru parea imposibil de obtinut dupa prima zi. Dar masina ne place foarte mult, iar acest raliu ne-a ajutat sa o intelegem mai bine. Mai am insa multe de invatat, mai ales ca am schimbat nu doar masina dar si ritmul si felul in care ne facem dictarea, cu ajutorul si sprijinul lui Bogdan Marisca si al lui Sebi Itu.Vom mai avea de tras un raliu sau doua pana cand ne vom acomoda complet, dar cred ca suntem pe drumul cel bun. Multumim fanilor care ne sustin prin intermediul retelelor de socializare, dar si partenerilor nostri care au facut posibil acest salt al materialului de concurs” a comentat Adrian Dragan.
Echipajul 55 Adrian Dragan/ Vali Bradateanu powered by auto motor si sport este sustinut in acest sezon de Austrotherm Romania, Unior Tepid- Centru National de Scule si SKF Romania.

Despre parteneri:
Austrotherm este expert in termoizolatii, face parte din grupul austriac Schmid-Industrie-Holding si detine in prezent 17 fabrici de polistiren in 10 tari din Europa Centrala si de Est. Pe langa termoizolatii, Austrotherm produce si profile pentru fatada, intr-o gama impresionanta. Dezvoltand produse noi si optimizand in permanenta procesele de fabricatie, ofera solutii tehnice inovatoare atat arhitectilor, constructorilor si distribuitorilor de materiale de constructii.
Unior Tepid este membru fondator al Centrului National de Scule, un concept care reuneste reteaua de distribuitori de scule demana profesionale cu cea mai importanta cota de piata. Centrul National de Scule inseamna acoperire la nivel de tara, calitate industriala, sortiment complet, livrare in ziua primirii comenzii, solutii tehnice in timp real.
SKF este lider la nivel mondial in furnizarea de rulmenti, kit-uri si accesorii pentru distributie, elemente de suspensie si angrenare roata. An de an SKF lanseaza pe piata produse destinate celor mai noi modele de autovehicule. Kit-urile SKF acopera 97% din parcul de autoturisme din Europa. Grupul SKF este prezent in peste 130 de tari si are 15.000 de distribuitori in intreaga lume.
auto motor si sport este liderul de opinie în presa auto din Romania, cu peste 15 ani de experienta si aparitii lunare neintrerupte, avand 258.000 de cititori/editie, conform SNA mai 2011 – ianuarie 2012.
Revista auto motor si sport face parte din portofoliul Sanoma Hearst, publisherul numarul 1 din Romania.

2012 Grandz Comunicare

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram