Social media surclaseaza comunicarea clasica de marketing in relatia client brand

13 noiembrie 2014

Bucuresti, 6 noiembrie 2014 - La mijlocul anilor ‘60 studierea comportamentului consumatorului devenea un domeniu distinct al marketingului, intrucat in acel moment adoptarea optiunii de marketing impunea intelegerea mecanismului complex de transformare a nevoii in cerere de marfuri si servicii. Studierea comportamentului consumatorului a devenit o preocupare a specialistilor in marketing, intrucat ei pot afla cum isi aleg cumparatorii bunurile si serviciile necesare satisfacerii multiplelor nevoi, care sunt stimulii, factorii care le influenteaza alegerea.

Toti specialistii recunosc, ca in fapt, comportamentulul consumatorului nu poate fi explicat, decat prin analiza sistemului de factori ce actioneaza in stransa legatura si interconditionare, factori ce influenteaza si determina profilul unui cumparator satisfacut si fidel.

Perspectiva de mai sus va fi redata in detaliu in cadrul evenimentului “Customer Experience Forum”, ce are loc in incinta JW Marriott Bucharest Grand Hotel, de catre Ionela Chele – Director, HR & Support Functions, Depanero. Aceasta va prezenta solutii eficiente de imbunatatire a perceptiei consumatorilor asupra companiilor.

Participantii vor accesa informatii multiple privind directiile eficiente de loializare ale momentului, maximizarea oportunitatilor generate de reclamatiile clientilor, tehnicile si instrumentele optime de masurare si de retentie a clientilor, si vor asista la lansarea unui proiect inedit de retention – “This is retention”.

“Rolul experientei consumatorului cu brandul creste exponential, aceasta devenind aproape critica in afaceri. In contextul in care din ce in ce mai multi clienti au mai multa incredere in experientele si opiniile dezbatute in social media in comparatie cu marketingul unei companii, este vital ca fiecare interactiune cu clientul sa genereze o opinie pozitiva. De-a lungul anilor, Platronics a investit constant in optimizarea experientei clientului, prin solutii inovatoare de dezvoltare a echipei, tehnologiei si spatiilor de lucru. Participarea la ‘Customer Experience Forum’ reprezinta o oportunitate de a impartasi insight-uri de profil si de a invata de la ceilalti jucatori din piata de nisa” afirma Richard Kenny – EMEA Marketing Manager, Plantronics

Printre speakerii acestei editii se regasesc: Ionel Dinu – Operations Manager, Transiris Corporation, Richard Kenny – EMEA Marketing Manager, Plantronics, Mihai Dragnea – Global Retention Manager, Bitdefender, Raluca Radu – Contact Center Coordinator, Samsung Electronics, Dan Alecu – Manager, Tehnical Contact Centers, Customer Care Division, Telekom Romania, Ionela Chele – Director, HR & Support Functions, Depanero, Bogdan Dragotoiu – Sales & Marketing Manager, TNT Romania.

Evenimentul se bucura de sprijinul partenerilor: ABN Systems – partener Plantronics – in calitate de Strategic Partner, si de suportul Customer Service School, Mystery Shopping Agency si JW Marriott Bucharest Grand Hotel – Supporting Partners.

Conferinta “Customer Experience Forum” este sustinuta si de partenerii media: DoingBusiness ro, Marketing Portal, Romania Libera, GadgetTrends, Efin, adhugger, mediaTrust, Business Live, Sensiblu.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram