Servicii branding pentru recunoasterea marcii tale

29 martie 2022
Autor:
Bullet Media Advertising SRL-D

Imaginea companiei este jumatate din succesul sau. Modul in care clientii evalueaza un anumit produs afecteaza cel mai puternic comportamentul lor de consumator. Adesea, cumparatorii nu au incredere in companii, ci in marele lor nume, care si-a castigat deja o buna reputatie. Vrei sa devii o astfel de companie? Atunci, ai nevoie de servicii branding. Crearea unui renume, precum si a opiniilor si ideilor clientului despre produs, cautarea calitatilor sale unice si, bineinteles, prezentarea lor competenta catre consumatori, se numeste branding. Dezvoltarea marcii este o sarcina importanta de marketing menita sa faca compania ta sa iasa in evidenta fata de concurenta. Piata apreciaza abordarea originala si nu incurajeaza produsele secundare.

Un brand, pe de alta parte, este un anumit simbol care este fixat in mintea clientului si este asociat cu un set specific de calitati: convenabil, ieftin, gustos, confortabil, dovedit, de incredere etc. Aceasta lista este cea care spune daca consumatorul iti va cumpara produsul sau va refuza sa-l achizitioneze.

Acea „lista” de idei despre produsul tau va deveni coloana vertebrala a marcii tale. „Punctele” sau calitatile sale unice sunt punctele de ancorare ale marcii tale. Ele conving consumatorul ca va obtine un rezultat pozitiv din achizitia produsului tau. Atunci cand dezvolti un brand, ar trebui sa te concentrezi pe nevoile publicului tinta, si nu pe gustul personal al clientului. Practic, clientii sunt cei care vor sta in fata tejghelei si vor alege una dintre multele marci pentru cumparare. O componenta importanta in dezvoltarea marcii este increderea, care creeaza fundamentul relatiei dintre client si producator. Odata ce ai castigat increderea, nu faci aproape niciun efort pentru a atrage din nou un client, deoarece alegerea lui in favoarea ta, este deja destinata. Mai simplu spus, un brand este ceea ce cred oamenii despre tine. Mentinerea imaginii si a reputatiei este foarte importanta, dar nu usoara.

Elemente de branding

Un brand este construit din mai multe component:

  • concept (idee principala),
  • stil de forma,
  • slogan si logo,
  • font,
  • spectrul de culori,
  • erou corporativ sau persoana care reprezinta compania.

La dezvoltarea fiecarei componente, specialistul tine cont de publicul tinta al clientului, de nisa pe care compania o ocupa pe piata, precum si de marcile concurentilor. O analiza cuprinzatoare permite marketerului sa gaseasca strategia optima pentru dezvoltarea branding-ului. Conceptul este baza oricarui brand. Conceptul codifica un mesaj adresat publicului. Aceasta este ideea principala pe care o aduci lumii: obiectivele, misiunea, valorile, sarcinile si beneficiile tale. De obicei, conceptul este scris in cartea marcii. Acestea sunt putinele dintre principalele motive pentru care ai nevoie de servicii branding.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram