Sephora se redeschide cu promotii speciale la Bucuresti Mall

24 iulie 2015

In weekendul deschiderii, acestia vor avea parte de numeroase surprize: sesiuni de machiaj si de conturare a sprancenelor, dar si un eveniment dedicat Mod Noir, parfumul creat special si in exclusivitate pentru Sephora de catre celebrul designer Marc Jacobs.

In cele trei zile, 24 - 26 iulie, clientii vor fi rasfatati cu o oferta speciala: 30% la al doilea produs achizitionat si cadouri la cumparaturi. Detaliile sunt disponibile in magazin.

Noul magazin este situat la etajul intai, are o suprafata de 450 de m2 si este organizat dupa cel mai nou concept Sephora, reflectand ultimele tendinte in retail. Este gandit ca un magazin de imagine, cu elemente unice proiectate cu grija pentru a reprezenta cat mai fidel brandul. Intregul spatiu este imbracat in dungile deja simbolice Sephora: albul semnalizeaza zona de ingrijire, iar negrul, pe cea de parfumerie si machiaj.

Zonele de servicii sunt si ele atent delimitate: pe langa cele pentru sprancene, machiaj si ingrijire, magazinul Sephora cuprinde Gift Factory - serviciul de ambalare, unde clientii isi pot personaliza produsele pe care le vor face cadou, si Testing Bar, unde se ofera esantioane personalizate. Va exista si o zona dedicata evenimentelor, unde clientii vor putea testa inovatiile si produsele in trend din domeniu.

Redeschiderea magazinului Sephora face parte din strategia de dezvoltare si modernizare a Bucuresti Mall, primul centru comercial modern din Romania.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram