SEO Riders iti spune care sunt tehnicile SEO de evitat pentru a evita penalizari

Insiruire de cuvinte cheie invizibile
Poate cea mai mare descoperire a webmasterilor la acel moment – se intampla cu cativa ani in urma, aceasta reinventare a rotii a adus o densitate mai mare paginilor web in ceea ce priveste raportul de cuvinte cheie, astfel incat sa nu deranjeze utilizatorii cu aparitia acestora, asa ca textele acestea le faceau cu aceeasi culoare ca cea a backgroundului lor (fundalului), facandu-le – practic – invizibile pentru useri, dar vizibile pentru motoarele de cautare. Tricky, nu-I asa? Daca te prinde, nu prea mai scapi!
Formatarea cuvintelor cheie
Acest tip de penalizare onpage vine cand avem formatari excesive pe expresii cheie, precum titluri si subtitluri formatate cu H1, H2, H3…H6, bolduiri cu STRONG sau B, italicizari cu I sau EM, sublinieri (underline) de-a lungul unei pagini.
Acum nu mai este necesara aceasta supra-formatare, daca prindem o data intr-un titlu si intr-un bold poate fi suficient pentru a da de dinteles ca aceas expresie e importanta pentru noi si motorul s-o trateze ca atare. Finut, elegant, cat de cat!
Un numar foarte mare de linkuri intr-o pagina
O pagina plina cu linkuri – mai multe link-uri decat continut efectiv – poate sugera unui motor ca e vorba de o ferma de linkuri, ce poate fi penalizabila. Pentru siguranta, tineti numarul linkurilor la sub 100 intr-o singura pagina, daca s-ar putea sa fie 50 maximum ar fi si mai bine!
Pe langa aspectul SEO, avem si aspectul ingreunarii navigarii, daca nu vorbim de linkuri de meniu.
Eticheta TITLE lipsa
Trebuie spus de la inceput ca lipsa acestei etichete nu iti atrage banare sau penalizare propriu-zisa pentru site sau pentru pagina respective, ci aceasta nu ester recompensata prinbtr-o pozitionare mai buna (aceasta eticheta contine cuvinte cheie de regula si este afisata in cautarile din motoarele de cautare, fiind considerat un element onpage extreme de valoros) – poate fi echivalat cu o penalizare atat timp cat nu exista. Userii vor evita sad ea click pe site-ul Dvs. afisat in cautari, deoarece nu isi pot da seama despre ce e vorba.
Legaturi catre si de la site-uri banate sau penalizate
Intrucat nu avem control asupra link-urilor care vin catre noi (dar putem rezolva chiar si acest aspect acum prin unealta din Webmasters Tools denumita Disavow Tool), ar trebui ca cel putin linkurile din site-ul nostru catre alte site-uri sa fie in regula, adica site-urile respective sa fie relevante pentru subiectul meu, sa fie autoritati recunoscute in domeniul respective, sa nu fie penalizate sau banate, pentru ca cine se asemana se adun, deci e foarte probabil sa planeze o suspiciune si asupra altor site-uri!
Cum aflam daca un site e penalizat sau nu ? Este o alta discutie, ce face obiectul unei discutii viitoare despre SEO !