SENIORHYPER și COSTA D’ORO promoveaza un stil de viața sanatos

24 iulie 2014

Copacul Înțelepciunii este noua aplicație dezvoltată de SENIORHYPER pentru Costa d’Oro, aceasta fiind disponibilă începând cu 26 iunie pe pagina de Facebook a brand-ului de ulei de măsline. Cele trei ramuri ale copacului propun sfaturi prețioase pentru un stil de viață sănătos. Astfel utilizatorii aplicației pot alege oricare din aceste ramuri și să înscrie sfaturile lor legate de alimentație, îngrijire personală sau sport și astfel intră în competiția pentru premiile săptămânale - seturi de produse pentru o alimentație sănătoasă de la Costa d’Oro. Fiecare sfat înscris în Copacul înțelepciunii va face ca o nouă ramură să crească, astfel încât copacul să ajungă la maturitate. La finalul campaniei, toți cei care au înscris sfaturi în aplicație, vor intra în extragerea finală pentru unul din cele 3 mari premii, fiecare corespunzător unei ramuri a copacului. Astfel, cei care înscriu sfaturi legate de sport au oportunitatea de a câștiga o pereche de patine cu rotile pentru a se menține în formă, sfaturile legate de îngrijirea personală pot aduce un voucher spa pentru momentele de relaxare atât de necesare, în timp ce utilizatorii care oferă sfaturi legate de alimentație pot câștiga patru cărți de bucate care îi vor ajuta să înțeleagă cu adevărat filozofia culinară sănătoasă.
“Costa d’Oro este lider de piaţă în România, aşa că idea de a crea o campanie de educare a consumatorilor a venit natural. Provocarea a fost să îi convingem pe cei înscrişi în aplicaţie să interacţioneze şi nu doar să se “lase educaţi”. Că uleiul de măsline e supranumit aurul lichid ştiam, aşa că am dus ideea mai departe şi am exprimat-o prin asocierea măslinului cu acest copac al înţelepciunii. Ce nu ne-am dorit a fost ca în contextul unei aplicaţii care vorbeşte despre sfaturi înțelepte să prezentăm brand-ul ca pe un profesor care pune absenţe nemotivate şi dă maxim nota 8 atunci când ştii materia la perfecţie. Aşa că ne-am inspirat din viaţa de zi cu zi consumatorilor. În realitate oamenii împărtaşesc sfaturile despre sănătate unii cu alţii în baza experienţelor proprii. Am pus gândurile cap la cap şi am lansat aplicaţia.”, spune Miruna Dumirescu, Copywriter, SENIORHYPER.

„Sfaturi despre o viață sănătoasă și plină de înțelepciune pot fi oferite doar de persoanele care adoptă un astfel de stil de viață. Aplicația dezvoltată de SENIORHYPER îi încurajează pe utilizatori să împărtășească din înțelepciunea lor cu restul comunității Costa d’Oro din mediul online, aducând astfel un plus de valoare oamenilor în general, dar și nouă, pentru că răspunsurile primite de la utilizatori vor fi folosite pentru a dezvolta o cercetare despre percepția românilor asupra unui stil de viață sănătos”, a declarat Alina Bostan, Brand Manager Costa d’Oro.
Liliana Dobre - Marketing Manager Nordic Import Export, Alina Bostan – Brand Manager, Andreea Ionescu - Category Manager Dry și Alessandro Farneti - Marketing Manger Costa d'Oro, au reprezentat echipa Costa d’Oro implicată în dezvoltarea proiectului.
Din partea SENIORHYPER au participat Vasile Alboiu – Creative Director, Alin Marghidanu – Group Creative Director, Elie Haddad – Art Director, Miruna Dumitrescu – Copywriter, Dana Cucoș – Social Media Manager, Veronica Ciacoveanu – Senior Account Manager, Alexandra Cîrciu – Junior Account Executive, Andrei Băiașiu – Project Manager, Ștefan Zibilianu – Php developer, Valentin Vasilescu – Action Script Developer.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram