S a lansat SmartCash Fidelity 2 0 cea mai puternica suita de tehnologii pentru fidelizarea clientilor

30 iunie 2015

Principalele atuuri ale SmartCash Fidelity 2.0 sunt interfatarea universala cu aplicatii diverse offline sau online, folosind cele mai moderne API-uri, in scopul schimbului de informatii legate de activitatea clientilor, tiparele moderne de fidelizare a clientilor si securizarea tranzactiilor cu plati non-numerar, efectuate la nivelul unui lant de magazine.

Pe langa dezvoltarea de la nivelul unui add-on la cel de suita de tehnologii integrate, SmartCash Fidelity 2.0 a fost reorganizat si in ceea ce priveste modelul de licentiere. Costurile de licentiere variaza acum in functie de numarul de clienti si de tiparele de fidelizare utilizate, fiind adaptate mai bine necesitatilor clientilor. Pana la finele anului 2015, utilizatorii versiunii anterioare a programului de fidelizare beneficiaza de upgrade gratuit la SmartCash Fidelity 2.0.

Lansarea platformei de fidelizare a fost anuntata oficial in cadrul unei conferinte desfasurate pe 25 iunie a.c., la Hotel Golden Tulip Times din Bucuresti. Evenimentul s-a adresat retailerilor, integratorilor SmartCash RMS si Partenerilor Certificati Magister Software.
Printre integratorii prezenti la conferinta s-au numarat: ContentSpeed, VirtualCards, ING Romania, Nielsen, Seamless, Union Consulting, companii alaturi de care Magister Software a dezvoltat sau urmeaza sa implementeze proiecte comune destinate jucatorilor de pe piata de retail. In cursul evenimentului, organizat sub forma unei conferinte-seminar, acestia au aflat direct de la echipa de dezvoltare SmartCash RMS despre noutatile tehnologice integrate pe care le au la dispozitie incepand de acum.

Printre comerciantii participanti la eveniment s-au numarat companii de prestigiu din retailul romanesc: Cris-Tim, Carrefour, Secom, Bata, La Femme, Il Passo si La Casa. Acestora si altor participanti, utilizatori independenti ai solutiilor Magister li s-au demonstrat noile funcții disponibile în SmartCash Fidelity 2.0.

„A sosit momentul sa oferim retailerilor o platforma de fidelizare integrata, complexa si conectata la tot ce inseamna socializarea asa cum o cunoastem in era Web 2.0. SmartCash Fidelity 2.0 este o platforma suficient de complexa pentru a gestiona fidelizarea in mari lanturi de magazine si in acelasi timp usor de folosit de catre micii comercianti. Cu ajutorul SmartCash Fidelity, departamentele de marketing si directorii de magazine pot gasi noi oportunitati de dezvoltare pentru afacerile lor. Am reusit sa lansam un produs software unic pe piata solutiilor de retail si suntem incredintati ca va fi mai mult decat binevenit, avand in vedere dorinta comerciantilor de a depasi provocarile actuale din comertul traditional.“, declara Dor Bujor Padureanu, Director General Magister Software.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram