Rezervarile de pe mobile: Barcelona Amsterdam si Berlin – principalele destinatii rezervate de pe dispozitive mobile

Si pentru ca lumea e acum mobila, la fel sunt si calatorii, iar acesta este si motivul pentru care utilizarea aplicatiei mobile a Tripsta a crescut cu 12-14%.
Aplicatia iOS a Tripsta – noi functionalitati pentru a raspunde mai bine nevoilor calatorilor
Atunci cand vine vorba de aplicatia Tripsta pentru iOS in 2016, utilizarea acesteia in randul calatorilor romani a crescut cu 50% in februarie comparativ cu luna ianuarie, cresterea din luna martie fiind de 90% comparativ cu luna precedenta si de aproape 200% comparativ cu ianuarie.

Avand in vedere cresterea utilizarii aplicatiei iOS a Tripsta , aceasta a fost actualizata pentru a raspunde mai bine nevoilor calatorilor. Aplicatia ofera acum varianta salvarii zborurilor favorite si optiunea adaugarii pretului, cu refresh pentru serviciul de alerte de pret.

Pentru alertele de pret, calatorii romani pot alege sa isi selecteze destinatiile favorite si vor primi alerte pentru cel mai mic pret, fie prin notificari de tip push, fie prin e-mail sau atat prin notificari si e-mail.

Atunci cand vizeaza anumite zboruri, turistii au acum optiunea de a verifica preturile pentru zboruri pe care le au deja salvate, precum si varianta de a actualiza cautarea deja facuta. Pe de alta parte, daca decid ca nu mai doresc sa primeasca alerte, utilizatorii pot decide oricand sistarea acestui serviciu.

Aplicatia iOS le ofera de asemenea utilizatorilor sai optiunea de a compara alertele pentru zboruri la cel mai mic pret gasite in cadrul aceleiasi cautari si pot opta pentru date flexibile (+/- 3 zile) in cazul in care nu sunt siguri care este ziua in care pot zbura cel mai ieftin.
Despre Tripsta
In 2005, doi antreprenori talentati au lansat in Atena, Grecia, unul dintre puncta cele mai fierbinti ale turismului international, un start-up numit initial Travelplanet24. In prezent, agentia de turism online Tripsta este unul dintre cei mai mari si mai recunoscuti lideri ai industriei de profil. Brandurile noastre – Tripsta, airtickets si Travelplanet24 – sunt preferate de peste un milion de turisti loiali din 45 de piete internationale pe care compania opereaza in prezent.
Cu birouri in Atena, Bucuresti si Istanbul, echipa noastra de 280 de genii turistice pasionate se asigura ca ajungeti la destinatie la cel mai mici preturi garantate si cu sprijin dedicat. Motoarele noastre pentru rezervari proceseaza peste doua milioane de cereri de calatorie pe minut pentru a se asigura ca turistii primesc seturi complete de optiuni si preturi pentru calatorii cu avionul, trenul, feribotul sau autoturismul. Suntem capabili sa facem asta pentru ca strangem peste 100GB (echivalentul a peste 50,000 de melodii) in date privind rezervarile in fiecare zi si le utilizam pentru a va face experienta de cautare mai usoara si intuitive, indiferent de dispozitivul pe care il folositi. La aceasta se adauga serviciul multi-lingv de talie mondiala dedicate pasagerilor si stim deja ca veti face din urmatoarea experienta de booking o experienta extraordinara.

(*) Datele Tripsta se referă la rezervarile realizate de calatorii romani in perioada ianuarie – martie 2016, prin intermediul versiunii mobile a website-ului agentiei si a aplicatiei sale iOS.