Recenzii de carti disponibile pe noul site recenziecarte.ro

31 august 2020
Autor:
SEO MEDIA MARKETING SRL

Dragi cititori si pasionati de lectura, s-a lansat recent un nou proiect pe care il puteti gasi la adresa www.recenziecarte.ro si care doreste sa vina in ajutorul tuturor celor care isi doresc sa gaseasca o carte buna, pe gustul lor, cu care sa se relaxeze fie in vacanta, fie in timpul liber. Lectura reprezinta o pasiune pe care am cultivat-o de la o varsta frageda si care s-a dezvoltat in timp, ceea ce m-a determinat sa pun bazele acestui proiect.

O carte buna reuseste sa ne transpuna in mijlocul actiunii, timp in care ne relaxeaza si ne starneste curiozitatea pentru a afla mai multe. Fie ca discutam despre un minunat roman de dragoste, unul de aventura sau politist ori chiar carti pshilogice sau de dezvoltare personala, totul tine de dorinta de a afla mai multe. Indiferent de genurile de carti de care te simti atras, din fiecare vei avea cate ceva de invatat. Fie ca discutam despre o poveste cu multe invataturi, experiente de viata sau relatari reale, important este sa intelegem esenta si sa tragem propriile concluzii.

Intorcandu-ne la proiectul caruia i-am pus bazele nu demult, in cadrul site-ului recenzii carti voi realiza rezumate si recenzii ale tuturor cartilor care mi-au trecut prin maini si pe care le-am lecturat. Fie ca mi-au fost pe plac sau nu, fie ca mi-au depasit asteptarile sau m-au dezmagit, va voi expune punctul meu de vedere, intr-o maniera pe cat se poate de obiectiva.

Fara doar si poate, gusturile si preferintele pentru o carte pot varia de la o persoana la alta. Ceea ce mie imi place s-ar putea altui cititor sa nu ii fie pe plac si viceversa. Cui nu i s-a intamplat sa cumpere o carte recomandata de alte persoane ca fiind extraordinara si cand a ajuns sa citeasca destul de mult din ea sa realizeze ca, de fapt, nu impartaseste aceleasi opinii? Si eu ma numar printre acele persoane, insa, pe de alta parte, recunosc ca desi nu am fost atras la un moment dat de un anumit roman sau de un anumit subiect, totusi nu am parasit cartea si am continuat pana am terminat-o. In acest fel, pot sa va ofer cateva informatii si pareri personale despre carti care mi-au placut in mod deosebit, dar si carti care nu m-au captat, cel putin asa cum ma asteptam.

Cu atat mai mult cu cat esti o persoana careia nu ii place sa piarda timp cu lecturi ce nu ii sunt pe plac, ar trebui sa te documentezi si mai bine inainte de a achizitiona o carte. Fiindca cea mai buna modalitate de a afla mai multe detalii despre o carte este de a citi o recenzie si/sau un rezumat, site-ul in discutie este locul ideal de a face acest lucru. Acesta beneficiaza de o buna structura in functie de genurile cartilor, ceea ce va facilita intreg procesul de cautare. Astfel, daca esti in cautarea unei carti psihilogice, beletristica sau alt gen, poti intra direct in categoria de pe site pentru a gasi ceea ce te interesesaza.

Este important cum ne petrecem timpul, mai ales cel liber, iar fiecare dintre noi vrea ca acesta sa fie unul de calitate, dar si constructiv. Pentru ca timpul este ireversibil, nu il pierde inutil, ci profita de fiecare moment pe care il poti petrece cu tine insuti si cu o carte foarte buna. De-a lungul anilor am citit foarte multe carti bune, fie ai autorilor nostri, fie autori straini, care m-au impresionat prin povestile lor emotionante, prin modul in care au tratat anumite subiecte si au solutionat probleme de viata. Fiecare autor vine cu propriul stil de analiza, de a scrie sau de a descrie anumite situatii, persoane, intamplari. Uneori te poti regasi in descrierile marilor scriitori, ceea ce te ajuta sa fii mai aproape de actiune si de personaje.

Stilul de a scrie, de a se exprima variaza in functie de perioada in care este scrisa cartea, de contextul istoric, dar si geografic. Astfel, lectura devine si mai interesanta, ne ajuta sa cunoastem si sa intelegem mai bine modul in care functiona societatea de alta data, fie ca ne referim la autorii nostri, fie la autori straini cum ar fi Dostoievski sau Tolstoi care ne prezinta vremurile de alta data din Rusia cu tot ceea ce insemna societatea si prejudecatile de atunci ori Stendhal care ne infatiseaza prin creatiile sale ceea ce semnifica Franta in secolul al XIX-lea si contextul istoric.

De asemenea, daca esti atras de partea de dezvoltare personala, daca vrei sa analiezi indeaproape anumite mecanisme de functionare a creierului, a modului de a gandi si de a actiona a omului, in general, sunt bucuros sa prezint pe platforma mea o serie de carti care mi-au schimbat viata si care pot avea acelasi efect si asupra ta. Asa cum spunea marele filozof Francis Bacon "Cunoasterea este prin ea insasi putere", iar in zilele noastre, de cele mai multe ori, informatia este la un click distanta si nu avem niciun motiv de ce sa nu profitam de ea la maxim, indiferent ca discutam despre o carte buna, despre cercetari stiintifice si alte subiect de interes real.

Asadar, dragi pasionati de lectura, va invit sa profitati de fiecare moment liber si sa petreceti timp de calitate cu o carte buna, care sa va tina in suspans, sa va capteze atentie si sa va determine sa o savurati pana la ultima fila. Aflati mai multe detalii despre cartile de care sunteti interesati pe www.recenziecarte.ro, iar dupa ce terminati de lecturat cartile alese, puteti oferi si un feedback care va fi important, la randul sau, pentru alti cititori.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram