Promovare seo – alegerea perfecta pentru site ul tau

Crearea unui site este primul si cel mai important pas, dar fara promovare seo nu va produce nici un efect, de acest lucru ti-ai dat seama sau iti vei da seama foarte repede.
Exista diferite metode de promovare a unui site, in cele ce urmeaza ne rezumam la cele mai importante dintre ele – SEO & AdWords.
Ambele metode urmaresc acelas obiectiv, dar principiile si activitatile presupuse difera semnificativ. Pe scurt:
– in cazul AdWords platesti Google sa te plaseze acolo unde vrei atunci cand vrei,
– iar in cazul SEO platesti pe cineva ca sa convinga Google sa te plaseze cat mai sus pentru cat mai multe cuvinte cheie gratis.
Practic reprezinta puncte de vedere opuse care dau nastere la o serie de avantaje si dezavantaje, prin analiza acestora putem sa deducem care dintre cele doua este mai potrivita obiectivului urmarit
In acest articol propunem o trecerea in revista a avantajelor primei metode, promovare seo.
Avantaje promovare seo
– Continut consistent si relevant – SEO necesita continut bun, actual si relevant, continut care creeaza valoare pentru vizitatori, inspira incredere.
– SEO imbunatateste vizibilitatea, expunerea ta online si contribuie astfel si la crearea unei perceptii, reputatii mai bune in ceea ce priveste serviciile sau produsele furnizate.
– Credibilitate – Multi dintre vzitatorii tind sa opteze pentru rezultatele naturale ale cautarilor, si sunt sceptici in ce priveste rezultatele marcate Ad.
– Creaza o Experienta User friendly – un SEO bun te obliga sa ai site-ul bine organizat si structurat. Astfel de pagini faciliteaza gasirea de informatii rapid si usor, creaza o experienta pozitiva vizitatorului.
– Site-ul va fi listat pe partea stanga a rezultatelor de cautare, zona in care tintesc aprox 70% dintre utilizatori.
– Pe termen lung SEO poate genera o rentabilitate mai buna a investitiei.
As incheia in a spune ca, inainte de a incepe orice tip de promovare online incearca sa iti pui la punct oferta. Analizeaza concurenta si apoi diferentiaza-te, asigura-te ca ai o oferta unica de vanzare care va convinge. Integreaza oferta unica in toate mesajele si anunturile promovate. Degeaba ai investit pentru a aduce clientul in ograda ta daca el nu este convins sa cumpere. In momentul in care promovarea isi produce efectele vei avea nevoie de o conversie cat mai ridicata, pentru un randament cat mai bun al investitiei, o Oferta Unica de Vanzare gandita bine va oferi impulsul necesar.