Promovare prin SEO – sfaturi

Tehnicile de promovare prin seo urmeaza intentia celor de la Google de a scoate in fata cautarilor continutul cel mai bun pentru utilizator. Daca e sa laudam Google-ul, acesta este unul dintre aspectele demne de lauda. De altfel, Google nici nu ar putea sa fie cel mai utilizat motor de cautare daca nu ar returna rezultate de calitate utilizatorilor. Prin urmare, pe ce ar trebui sa ne concentram in tehnicile de promovare prin seo, in 2015?

Iata cateva idei pentru ca o promovare prin seo sa fie optim realizata:
Content de calitate, demn de share-uit
Promovarea prin SEO se axeaza din ce in ce mai mult pe crearea continutului de calitate, care sa ii determine pe cei care iti viziteaza site-ul sa dea share posturilor tale. Google incearca in fiecare an sa imbunatateasca algoritmii prin care acesta acorda Page Rank-urile, iar linkurile platite pe diverse site-uri, care nici macar nu au legatura cu nisa ta, vor deveni irelevante in construirea de backlink-uri.
Cuvinte cheie specifice
Tehnicile de promovare prin SEO vor trebui, astfel, sa se adreseze intr-o maniera cat mai conversationala, chiar si cand vine vorba de cuvintele cheie. Long tail keywords, cuvintele cheie formate din mai multe cuvinte (si mai precise) vor castiga din ce in ce mai mult teren.
Responsive design
Site-urile web capabile sa isi afiseze continutul pe orice platforma (desktop/laptop, tableta, mobil) vor lua fata celor optimizate pentru un singur dispozitiv. Este lesne de inteles de ce Google opteaza pentru acest lucru, dat fiind faptul ca accesarile de pe dispozitive mobile a site-urilor a crescut substantial in ultimul an.

Prezenta in social media
Specialistii de promovare prin SEO se vor concentra pe prezenta brand-ului respectiv in Social Media, in special pe Facebook si Twitter. Google a trebuit sa se recunoasca invins pe planul retelelor sociale, cel putin pentru moment. Google+ nu a reusit sa atraga suficient trafic din Facebook si Twitter, prin urmare va lua in considerare mai mult dovada sociala venita din aceste doua platforme din urma.
Optimizarea pe alte motoare de cautare
Optimizarea SEO nu trebuie sa ignore celelalte motoare de cautare. Cum Firefox are setat Yahoo ca motor de cautare prestabilit, iar Internet Explorer foloseste Bing, timpul petrecut pentru optimizarea pe aceste motoare de cautare se poate dovedi pretios.
!