Promovare prin Google Adwors – Sfauri

Serviciului de promovare prin Google adwords este una din modalitatile cele mai eficiente de promovare a unui site, prin cumpararea de trafic de la Google. Ca o scurta definitie deloc tehnica, AdWords este un serviciu pus la dispozitie de Google prin care se poate obtine pozitionarea unui anunt in prima (a doua, a treia) pagina Google, pentru anumite cautari, platind o anumita suma.
De ce sa alegi o promovare prin Google Adwords?
Afisarea anunturilor in functie de dispozitiv: daca ai o afacere care prospera de pe urma clientilor care folosesc telefoane mobile la cautari, atunci vei vrea sa promovezi in special pentru acesti utilizatori. Un exemplu clasic sunt restaurantele sau cafenelele – daca administrezi un restaurant sau o cafenea, poti sa setezi in contul AdWords ca anunturile sa apara pe smartphones. Aceasta se poate dovedi o actiune productiva vineri seara, cand oamenii folosesc telefoanele pentru a cauta unde sa se intalneasca la ceva de baut sau mancat dupa servici.
Afisarea anunturilor in functie de limba: poti alege tara, regiunea, orasul unde vrei sa iti ptomovezi afacerea, dar poti sa alegi si limba pentru care vrei ca anunturile tale sa apara. Daca, de exemplu, administrezi o clinica medicala din Bucuresti, in care se vorbeste limba engleza si ale carei servicii se adreseaza persoanelor care nu vorbesc romaneste de pe teritoriul Bucurestiului si din imprejurimi, poti crea anunturi in engleza.
Cuvintele cheie Negative: ceva foarte interesant oferit de AdWords – pe langa faptul ca poti specifica exact pentru ce cuvinte cheie vrei sa apara websiteul tau, poti sa setezi in Google AdWords pentru ce cuvinte cheie NU vrei sa apara, prin folosirea de cuvinte cheie negative. Unul dintre cuvintele cheie pe care le utilizez frecvent pentru clientii mei este cuvantul “gratuit”. De ce? Pentru ca Google seteaza implicit ca anuntul tau sa fie afisat cand este utilizata orice variatie a cuvintului tau cheie. De exemplu, daca alegi fraza cheie “avocati in Bucuresti” AdWords va afisa anuntul tau nu doar cand utilizatorii vor cauta “avocati in Bucuresti”, ci si cand vor cauta “avocat pro bono in Bucuresti” sau “avocat gratuit in Bucuresti”.
Daca acest lucru se intampla si tu nu oferi de fapt servicii gratuite de avocatura, poti sa ajungi sa platesti o factura maricica la Google, foarte rapid, pentru ca AdWords a trimis catre tine utilizatori, chiar daca acestia nu erau pregatiti sa plateasca pentru serviciile tale. Este la fel de important sa faci analiza si sa determini ce fel de trafic nu vrei, ca si pentru a determina ce fel de trafic vrei sa obtii. Iata un alt exemplu: daca esti un agent imobiliar in Cluj care lucreaza doar ca agent pentru cumparare, ai nevoie sa te asiguri ca ai setat vand, vanzare ca si cuvinte cheie negative, pentru a te asigura ca nu platesti pentru clienti care cauta sa isi vanda casa.