Programul de certificare Magister 2013 2014 la final

Pentru a putea disemina informatiile unui personal distribuit teritorial, Magister Software a pus la dispozitia acestora o platforma moderna de eLearning. Programul de certificare se desfasoara anual, asigurand o instruire continua prin lectii si testari lunare pentru urmatoarele calificari: Tehnician de instalare si intretinere solutii SmartCash, Trainer autorizat SmartCash, Consultant solutii SmartCash si Analist solutii retail SmartCash. Indeplinind conditiile de personal si de infrastructura, firmele inscrise in programul de certificare Magister pot obtine unul din cele trei niveluri de certificare: Centru de instalare autorizat, Centru de training si interventie autorizat sau Centru de service si suport tehnic autorizat.

La finalul Programului de certificare Magister 2013-2014, s-au cules urmatoarele date statistice:

46 de companii sau filiale au participat, in total, la programul de certificare Magister 2013-2014.
119 specialisti s-au inscris in total pentru nivelul 1 de calificare, respectiv Tehnician Instalare si Intretinere Solutii SmartCash.
Pentru nivelul 2 de calificare, cel de Trainer Autorizat SmartCash, s-au inscris in program 113 persoane.
Pentru nivelul 3 de calificare, respectiv Consultant Solutii SmartCash, s-au inscris in program 71 de specialisti.
Rezultatele generale privind numarul de persoane care au obtinut licente profesionale Magister sunt urmatoarele:

30 este numarul total de companii sau filiale care se incadreaza in conditiile de certificare pe baza rezultatelor profesionale.
Pentru nivelul 1 de calificare, Tehnician Instalare si Intretinere Solutii SmartCash, s-au acordat 80 de licente.
Pentru nivelul 2 de calificare, Trainer Autorizat SmartCash, au fost obtinute 67 de licente.
Pentru nivelul 3 de calificare, Consultant Solutii SmartCash, au fost acordate 42 de licente.
Din totalul celor 30 de companii care intrunesc conditiile de certificare din punct de vedere profesional de anul acesta, patru parteneri – respectiv companiile Velvet Com din Bacau, INITA 1996 din Iasi, ECR Systems din Craiova si Simon Electronics din Satu Mare – si-au exprimat dorinta de a dobandi nivelul 3 de certificare, cel mai ridicat, acela de Centru de Service si Suport Tehnic Autorizat. In acest scop, companiile trebuie sa implementeze sistemul de call-center integrat Magister, iar pentru a verifica daca acestea intrunesc conditiile necesare, Magister Software va realiza o serie de audituri pe parcursul lunii iunie.

La 1 iunie 2014 incepe un nou ciclu de calificare profesionala si de certificare, 2014-2015, programul Magister ramanand in continuare deschis tuturor firmelor din domeniul solutiilor pentru retail.