Producatorul clujean La Casa Pane Dolce implementeaza platforma SmartCash RMS in reteaua proprie de magazine

21 mai 2014

Conceptul de business al magazinelor La Casa Pane.Dolce este de a oferi consumatorilor, in acelasi loc, produse de patiserie, brutarie, cofetarie si gastronomie autentice, inspirate din retete traditionale italienesti. Magazinele La Casa functioneaza in regim de autoservire: clientii pot lua o gustare rapida chiar in incinta magazinului sau pot cumpara produse la pachet.

Din punct de vedere tehnic, unitatile La Casa Pane.Dolce sunt operate de o centrala situata in Cluj-Napoca si functioneaza ca o retea inchisa, receptiile de marfa realizandu-se doar de la depozitul producatorului – proprietar al lantului de retail.

Solutia implementata in fiecare unitate a retelei este de tip monopost, pe o singura statie functionand atat componentele de front office, cat si cele de back office, ceea ce inseamna ca de pe acelasi sistem se pot face incasari, precum si toate operatiile specifice de intretinere a magazinului: aprovizionare, gestiune, raportare, miscari de stoc etc. Zona front-office este dotata cu sisteme POS cu display touchscreen Posiflex, imprimante fiscale rapide Datecs si cantare digitale Dibal G310, conectate la POS pentru preluarea automata a greutatii.

Configuratia software include programele SmartCash destinate vanzarii si gestiunii stocului in magazine. In head office a fost implementata platforma inovatoare de BI, bazata pe tehnologia QlikView, SmartCash Oxygen, si alte componente software destinate managementului la nivel de retea.

Reteaua La Casa Pane.Dolce va continua sa se extinda si in lunile urmatoare, fiind programate noi deschideri de magazine in orasele din nord-vestul Romaniei.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram