Praktiker Romania: „Promotiile din magazin cresc vanzarile cu aproximativ 10 ”

3 octombrie 2012
Autor:
dowmedia08

Conform reprezentantilor Praktiker Romania, clientii care trec pragul magazinelor grupului apreciaza promotiile organizate pentru diverse produse din gama: de la cupoane de cumparaturi, vouchere cu discount, 2+1 gratis, cadouri instant sau multipack si pana la carduri razuibile sau tombole. Astfel de promotii au o frecventa mai mare in sezonul de primavara-vara, comparativ cu perioada noiembrie-martie. De altfel, ponderea vanzarilor produselor aflate in promotie versus produsele de sortiment este de circa 30%, variind usor de la o promotie la alta.

„Organizam cu regularitate promotii in magazinele noastre, pentru ca astfel le putem oferi tuturor clientilor nostri posibilitatea de a-si achizitiona produsele pe care le doresc la momentul respectiv cu un pret accesibil. In perioada de derulare a campaniilor cu mecanisme de promotie specifice, am constatat faptul ca vanzarile cresc cu aproximativ 10% fata de perioadele in care nu derulam astfel de promotii. De-a lungul timpului am remarcat, insa, ca promotiile nu sunt suficiente pentru a retine clientii. Trebuie sa sustii astfel de campanii prin produse de calitate, servicii complexe si complete si o ambianta placuta in magazin. Odata ce am implementat sistemul de fidelizare, pentru care am emis deja la peste 60.000 de carduri in trei luni, ne-am putut da seama ca am avut clienti care ne-au trecut pragul de 8 pana la 30 de ori. O cifra impresionanta chiar comparabila cu magazinele FMCG.”, declara Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker Romania.
Selectarea produselor care urmeaza sa fie promovate in cadrul magazinelor Praktiker se face in functie de cererea pietei, dar si de sezonalitate. Astfel, luna martie este dedicata produselor pentru gradinarit, luna aprilie, mai pentru materialele de constructii, in timp ce decembrie este luna decoratiunilor. Avem si produse care se vand pe toata perioada anului, indiferent de sezon cum ar fi: parchet, gresie, faianta, mobilier, etc. Praktiker Romania deruleaza campanii punctuale de promovare a produselor nou lansate pe piata sau pentru produsele care ies din sezon. Un exemplu de campanie continua este „Vinerea Nebuna”, care si-a castigat deja notorietatea printre clienti. Acestia stiu ca in fiecare vineri gasesc la Praktiker un produs cu un pret foarte bun, intr-o oferta imbatabila, care dureaza doar o singura zi.

In plus, sustinerea campaniilor promotionale depinde si de regiunea geografica a tarii. Exista campanii nationale, valabile in orice magazin Praktiker din tara, dar si campanii locale sau regionale, care indeplinesc diverse obiective: sustinerea unui eveniment local sau participarea la targuri si expozitii.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram