Posta Romana a obtinut certificarea sistemului de management al calitatii

17 februarie 2010
Autor:
dowmedia08

In afara plusului reputational si de imagine adus de certificarea sistemului de management al calitatii implementat in cadrul CNPR, certificatul de calitate are si aplicatii concrete. Astfel, acesta poate fi utilizat in cazul participarii CNPR, in mod direct sau prin directiile regionale, la licitatiile care au ca obiect furnizarea de servicii postale, certificarea fiind de cele mai multe ori, o conditie eliminatorie de inscriere la licitatie.

Prin obtinerea acestui standard, Posta Romana demonstreaza capacitatea de a implementa un sistem de practici de lucru in vederea furnizarii de servicii de calitate ce au drept scop cresterea satisfactiei clientilor. Totodata, compania si-a propus imbunatatirea continua a relatiei cu angajatii, clientii si furnizorii.

Obiectivele strategice ale CNPR pentru anul 2010 sunt cresterea vanzarilor si imbunatatirea calitatii, implementarea standardului SR EN ISO 9001:2008 fiind doar unul dintre proiectele prin care se urmareste cresterea calitatii serviciilor oferite de companie.

Tot in domeniul calitatii, in strategia Postei Romane pentru anul 2010 sunt incluse: continuarea informatizarii oficiilor postale, ajustarea programului de lucru cu publicul astfel incat sa se reduca timpul de asteptare la ghiseu, reducerea timpului de distribuire a trimiterilor postale prin retehnologizarea centrelor de tranzit, dezvoltarea serviciilor de posta hibrida si diversificarea portofoliului de servicii si produse.

Un alt obiectiv important al strategiei pe anul 2010 il reprezinta restructurarea si dezvoltarea activitatii comerciale in scopul cresterii volumului vanzarilor pe toate segmentele de piata pe care compania activeaza. Astfel, Posta Romana isi propune pentru acest an o crestere a vanzarilor cu cel putin 20 la suta si o marire a ponderii veniturilor din noi contracte cu cel putin 7 la suta, in conditiile valorificarii avantajelor competitive ale CNPR rezultate din prezenta teritoriala nationala, capilaritatea retelei, personalul companiei si segmentele de piata detinute.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram