Pasionat de evenimente? Vino la Cursul de Planificare si Organizare a Evenimentelor si afla cum poti deveni un organizator de success

29 aprilie 2014

In perioada 10-11 mai, Creative Business Management, lider pe piata organizarii de traininguri acreditate de event management, lanseaza o noua sesiune de cursuri dedicate acestui domeniu - si totodata, singurul curs de acest tip acreditat de pe piata!
In cadrul acestuia, participantii vor invata cum sa realizeze un concept de eveniment si cum sa isi planifice etapele de organizare, indiferent de obiectul de activitate, mediul, audienta sau tematica evenimentului. Pe parcursul celor doua zile de training -si respectiv 14 ore de curs- participantii vor afla cum sa realizeze un buget de eveniment si cum sa anticipeze eventualele probleme care pot aparea in desfasurarea unui eveniment. Trainingul contine si module dedicate obtinerii de sponsori si parteneri media, ultima zi fiind alocata aplicatiilor practice prin care acestia vor putea experimenta, prin exercitii practice, conceperea unui eveniment.
Cursul se adreseaza persoanelor care doresc sa coordoneze evenimente fie in calitate de angajat al unei companii, fie ca membru al unei echipe de implementare sau care doresc sa isi inceapa o afacere in domeniu.
Tematica este adaptata cerintelor pietei si refacuta pe baza experientei dobandite in peste 4 ani in acest domeniu de catre Creative Business Management. Toate informatiile sunt structurate intr-o maniera accesibila participantilor, indiferent de gradul lor de pregatire in domeniu. La final, cursantii vor primi un suport de curs detaliat care le va permite sa reia toate notiunile invatate la curs si sa le aplice in organizarea evenimentelor proprii.
Sesiunea de pregatire se desfasoara in Bucuresti, sambata si duminica (10-11 mai), la sala de curs a agentiei Creative Business Management din Splaiul Unirii nr. 6, in intervalul orar 10:00-17:00 in ambele zile.
Cursul este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari si recunoscut de Ministerul Educatiei Nationale si de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale.
Costul formarii este de 400 lei de persoana, ultima zi de inscriere fiind miercuri 7 mai 2014.

Se acorda si reduceri de grup:
- 5%/cursant- pentru participarea a 2 persoane (colegi/prieteni)
- 10%/cursant- pentru participarea a 3 persoane (colegi/prieteni)
- 15%/cursant- pentru participarea a mai mult de 3 persoane (colegi/prieteni)

Trainerul cursului este Bianca Preda. Bianca are o experienta de peste 10 ani in domeniul comunicarii si a coordonat o serie de campanii nationale si internationale. Este absolventa a Facultatii de Jurnalism si a Facultatii de Relatii Internationale si Studii Europene si a obtinut titlul de Master in Comunicare si Relatii Publice. De asemenea, a urmat numeroase cursuri de specializare in relatii publice si management. In prezent, este trainer acreditat CNFPA in cadrul companiei Creative Business Management si expert in comunicare in proiectul finantat din fonduri structural europene “Facilitator pentru invatarea permanenta in scoala- o noua calificare didactica pentru o scoala care invata!” In 2012 a obtinut certificarea in management de catre Institute of Leadership and Management din Marea Britanie.
Pentru inscrieri sau informatii suplimentare ne puteti contacta telefonic la 0743.183.353/ 031.428.24.44, sau prin email la [email protected].

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram