ORM UN MUST HAVE AL ORICĂRUI BUSINESS

După principiul „veștile rele circulă repede” (mai ales pe internet), la fel și imaginea unei companii sau a unei persoane publice se strică mai repede decât se construiește.

Pentru a gestiona din timp situația sau pentru a o remedia, în cazul în care răul a fost deja făcut, AdMarks vine în ajutorul celor pentru care imaginea și reputația sunt cu adevărat importante.

REPUTAȚIA ONLINE PREZINTĂ DIN CE ÎN CE MAI MULT INTERES

Deși termenul ORM (Online Reputation Management) rămâne încă necunoscut pentru un număr semnificativ de persoane, rezultatele căutărilor pe Google arată că interesul este în continuă creștere:

În 2016, Google-ul a înregistrat aproape 400 de căutări pentru cuvântul cheie “ORM”.
În 2017, procentul căutărilor înregistrate de Google a crescut cu 23%.

Motivul: reputația este foarte importantă într-un business, iar online-ul este, în prezent, mediul de comunicare cel mai activ. Google-ul începe să devină un fel de carte de vizită pentru business-uri, pentru simplul motiv că este primul loc unde oamenii caută informații.

Posibilii clienți caută să se intereseze înainte să cumpere un produs sau să apeleze la un serviciu. Și, ce mod mai simplu și la îndemână de a face asta decât să deschizi internetul, să tastezi cuvintele cheie care te interesează și să citești primele recenzii apărute pe Google?

Dacă review-ul este negativ și mai citești și câteva comentarii care desființează produsul sau serviciul în cauză, s-ar putea să te gândești de două ori înainte să dai bani. Prin urmare, cei care gestionează un business au început să apeleze din ce în ce mai mult la servicii de ORM.

DE CE NU POȚI GESTIONA SITUAȚIA SINGUR ȘI AI NEVOIE DE EXPERȚI?

Nimeni nu își dorește ca, pe prima pagină, la doar un click distanță, să se găsească articole negative. Situația este cu atât mai mult de evitat cu cât există riscul să se formeze un cerc vicios: odată apărut în mediul online, articolul poate atrage multe accesări datorită notei negative în care este scris. Drept urmare, Google îl va poziționa și menține din ce în ce mai sus.
Oricât de bine funcționează un business, este greu de controlat ceea ce oamenii scriu despre produsele și serviciile pe care compania le are pe piață. Internetul este la îndemâna tuturor, iar oamenilor le place să își dea cu părerea despre orice. Ceea ce este important de știut este că, așa cum articolele nu apar din neant pe prima pagină Google, nici nu dispar de la sine.

Așadar, cea mai bună soluție este ca oamenii de afaceri să lase această grijă în seama experților. Procesul nu este simplu și nici rapid, însă executat cu simț de răspundere, va aduce cu siguranță rezultatele dorite.

Pentru a veni cât mai mult în sprijinul clienților, AdMarks pune la dispoziție și servicii de consultanță. Este important ca, înainte ca o firmă sau o persoană publică să apeleze la specialiști în Online Reputation Management, să înțeleagă cum funcționează acest proces și de ce necesită timp și pricepere.

Persoanele interesate de acest subiect pot găsi mai multe informații pe website-ul agenției de marketing online AdMarks sau prin contactare directă la numărul de telefon 0747 055 000 sau la adresa de e-mail: office@admarks.ro