fbpx

Optimizare pentru afacerea ta online

Majoritatea persoanelor fizice sau juridice care au situri apeleaza la optimizare pentru ca isi doresc clienti mai multi pentru afacerile lor. In marketing-ul pe Internet, clientii sunt numiti trafic. In cazul in care o mica afacere vrea un loc bun pe motorul de cautare Google, ar trebui sa fie in primele patru pozitii pentru a reusi o dominatie semnificativa pe nisa sa din piata. Acest lucru se realizeaza prin optimizare cu ajutorul cuvintelor cheie. Degeaba ai un site bun si frumos, care probabil te-a costat si ceva bani, daca nimeni nu il acceseaza iar afacerea ta ramane o necunoscuta. Link-ul de pe primul loc pe Google va atrage aproximativ 40% din traficul de cautare pe care un anumit cuvant cheie il provoaca, al doilea link aproximativ 25%, al treilea 15%, si asa mai departe. Pe scurt, traficul este sufletul unei afaceri pe internet. Fara trafic, o afacere pe Internet nu are sanse de supravietuire, ceea ce inseamna ca trebuie sa apeleze la optimizare.
Ca sa poti sa iti faci afacerea sa creasca, trebuie sa fii mereu in primele 3 locuri. Afla mai multe detalii : http://www.target-web.ro/seo.html

Deci ce poti sa faci pentru optimizare?

– Backlink-uri:

Ca situl tau sa fie unul de succes te poti folosi de backlink-uri. Acest lucru inseamna sa existe multe link-uri ale sitului tau care sa duca la tine, pe alte situri. Google favorizeaza aparitia de linkuri pe situri, pentru ca asta inseamna si mai mult trafic pentru ei cand te folosesti de aceasta metoda de optimizare.

– Concurenta:

Pentru a face fata concurentei, anumite tehnici pot fi folosite:

1. Google- cuvinte cheie (Google Keyword Tool);

2. Un software de gasire a nisei;

3. Cercetare individuala;

4. Outsourcing.

Aceste tehnici pot fi utilizate pentru a manipula modul in care este vazuta afacerea ta pe Internet si pentru a elimina, desigur, concurenta. Folosind aceste strategii de optimizare, o sa reusesti cu siguranta sa ai parte de un trafic mare, ceea ce inseamna o afacere mai prospera cu un viitor frumos. Cu toate ca Internetul este un mijloc prin care comunicam din ce in ce mai des, exista inca foarte multi antreprenori care nu realizeaza importanta prezentei afacerilor lor in mediul online. De aceea au si probleme din ce in ce mai mari cu bussines-ul. Ca o afacere sa prospere, trebuie sa mearga in pas cu dezvoltarea omenirii. Chiar daca faci flururasi si ii imparti prin tot orasul, nu inseamna ca nu vei avea nevoie si de un site. Persoanele in cautare de informatii au tendinta in ultimii ani sa caute intai si intai pe Google. Optimizare inseamna afaceri prospere.