OMD desemnata de Adweek agentia de media a anului 2014

20 februarie 2015

Pentru a cincea oara, OMD Worldwide – cea mai importanta retea internationala de agentii media parte a Omnicom Media Group – este desemnata Agentia de Media a anului in clasamentul Adweek. Titlul de agentia anului i-a fost acordat pentru prima oara in 2008, urmand ca recunoasterea rezultatelor remarcabile ale retelei sa se repete pentru rezultatele obtinute in 2009, 2011, 2013 si 2014.

Astfel, OMD isi consolideaza pozitia de lider al inovatiei in media, dupa ce a fost cea mai premiata retea de agentii de media la Cannes (2011, 2012, 2013) , creativitatea retelei a fost recunoscuta 8 ani la rand de catre Gunn Report, iar Advertising Age i-a oferit titlul de agentia anului in 2002, 2005, 2009 si 2011.

“OMD este cea mai mare retea de agentii de media din regiunea EMEA, iar rezultatele financiare arata o crestere de 12% a veniturilor, in ciuda climatului economic marcat de instabilitate”, mai mentioneaza Adweek.
De asemenea, la nivel local, anul 2014 a fost pentru OMD Romania un an de consolidare din toate punctele de vedere: portofoliu de clienti, cifra de afaceri, echipa si reputatie.

“Este al treilea an de cand am preluat managementul OMD si al treilea an consecutiv cand business-ul companiei inregistreaza o crestere semnificativa, atat cantitativ (cifra de afaceri si cota de piata) cat si calitativ: suntem singura agentie care are calificativul A+ in analiza RECMA, un barometru pentru piata de media atat la nivel local, cat si global. Si suntem totodata agentia cea mai bine cotata in evaluarea satisfactiei clientilor raportat la agentiile de media, conform studiului AdMarket pentru Romania.”, a precizat Liana Mihai, Managing Director OMD Romania.

***
OMD Worldwide este cea mai importanta retea internationala de agentii media parte a Omnicom Media Group, cu peste 8,000 de angajati in mai mult de 100 de tari, aflati in serviciul unora dintre cele mai renumite branduri. Gama de servicii oferite de OMD clientilor sai include: strategie de comunicare, planificare media, cumparare spatiu media, executie digitala, generare de continut, entertainment marketing, sponsorizari si brand analytics. OMD este recunoscuta la nivel global pentru serviciile inovative si amprenta creativa, precum si pentru viziunea strategica integratoare. Creativitatea retelei a fost recunoscuta 8 ani la rand de catre Gunn Report, si tot la capitolul distinctii, OMD a fost desemnata Agentia de Media a anului in clasamentul Adweek in 2008, 2009, 2011 si 2013, precum si Agentia de Media a anului in clasamentul Advertising Age in 2002, 2005, 2009 si 2011.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram