fbpx

Noul Polo GTI lansare pe piata via Facebook

Noul Polo GTI este prima masina care va fi prezentata clientilor sai din Europa exclusiv via retelei de socializare Facebook. Utilizatorii Facebook sunt atentionati asupra noului model sportiv de sloganul ’Fast Lane – Driven by Fun’.
’Scopul nostru este de a inspira tinerii pentru produsele brandului Volkswagen -intr-o dimensiune internationala’, afirma Luca de Meo, Director Marketing, Volkswagen Group.
Prin comparaţie: predecesorul sau direct, din punctul de vedere al puterii, dotat cu turbomotorul de 1,8 litri şi 180 CP, consuma 7,9 litri (analog 188 g/km CO2). Astfel generaţia noua este cu 25 de procente mai economica. Aceasta inseamna progres in adevaratul sens al cuvantului. In plus, acesta este primul Polo disponibil cu faruri bi-xenon, inclusiv lumina dinamica la virare, cu lumini LED de drum permanent şi de poziţie, precum şi cu trapa panoramica.
Dotarea de serie generoasa dovedeşte ca sportivitatea şi confortul nu se exclud reciproc nici la noul Polo GTI. Suplimentar faţa de elementele deja menţionate, aceasta cuprinde pedale cu aspect de aluminiu, acţionarea electrica a geamurilor faţa (la caroseria in trei uşi) şi spate (la caroseria in cinci uşi), oglinzi exterioare reglabile electric şi incalzite, instalaţie de climatizare, inchidere centralizata cu telecomanda, precum şi proiectoare de ceaţa. Volanul de piele este echipat atat in stanga, cat şi in dreapta, cu cate un sistem de padele pentru DSG.

Mai multe detalii se pot gasi pe http://www.facebook.com/volkswagen?v=app_122484447791278

Sursa: Scorpion / Dan Stefan