Miscarea in timpul sarcinii

Miscarea in timpul sarcinii

Afla care sunt miscarile pe care le poti face in timpul sarcinii.
Esti o viitoare mamica aflata in primul trimestru de sarcina? Tu ce tip de miscare faci?
Este foarte importanta continuarea exercitiilor fizice si in timpul sarcinii. Acestea trebuie facute moderat si sub supraveghere medicala pentru a obtine rezultate optime. O ora de activitate fizica, facuta de 3 ori pe saptamana, ajuta la cresterea armonioasa a copilului.
Cele mai importante 3 exercitii care trebuie facute in timpul sarcinii:
– genoflexiuni cu spatele la perete
– exercitii Kegel pentru musculatura pelviana. Mersului la toaletă este un foarte bun moment de exersare prin opritul urinării, astfel de contracţii ajutand la intarirea musculaturii pelviene.
– excercitii de respiratie abdominala, din pozitia sezut respiri astfel incat tot aerul inspirat sa se duca abdominal, dupa care expiri cat poti de mult.
In cabinetul de recuperare medicala KinetoStars Med personalul specializat va poate realiza un program de gimnastica care va ajute la intarirea musculaturii pelviene, mentinerea unei greutati optime pe parcursul sarcinii precum si la o recuperare mai usoara dupa nastere,.
Cabinetului de recuperare medicala KinetoStars Med ofera de asemenea servicii de fizioterapie, kinetoterapie, decompresie vertebrala (elongatii vertebrale) si masaj sub stricta supraveghere a personalului specializat.
Cabinetul de recuperare medicala KinetoStars Med va asteapta de luni pana sambata intre orele 09.00-20.30. Pentru programari puteti apela numarul de telefon 0736.090.210. Pentru intrebari si nelamuriri ne puteti scrie pe chat-ul disponibil 24/24 pe site-ul kinetostarsmed unde dna dr fiziokinetoterapeut Petcu Raluca va va raspunde in cel mai scurt timp.