MediHelp Internațional – parte a conferinței internaționale „Global Health Insurance”

În perioada 19 – 21 martie 2019 a avut loc la Praga conferința internațională „Global Health Insurance” în cadrul căreia MediHelp Internațional a fost reprezentantă de către Președintele Zahal Levy – în calitate de speaker și moderator – și de Lorena Ionescu – Head of Customer Care – în calitate de speaker. Tema din acest an a avut drept subiect principal impactul asigurărilor de sănătate asupra industriei medicale la nivel global.

Intervenția lui Zahal Levy s-a axat pe importanța includerii unei dimensiuni multi-culturale în cadrul serviciilor de customer care din industria asigurărilor de sănătate. Prezentarea a început cu detalierea contextului industriei din Centrul și Estul Europei care se caracterizează prin structura perimată a sistemul public de sănătate,  lipsa investițiilor, a viziunii și a leadership-ului, subdezvoltarea sistemului privat de sănătate, lipsa facilităților fiscale pentru investitori, birocrație crescută și demotivarea medicilor.

În acest context, strategia MediHelp implică dezvoltarea și aplicarea câtorva soluții eficiente care să soluționeze parțial problemele și să vină în ajutorul celor care suferă de diferite afecțiuni medicale. Dintre acestea menționăm: oferirea unei îngrijiri medicale de la A la Z pentru pacient, acoperirea internațională a beneficiilor incluse în planurile MediHelp, includerea unor beneficii pentru maternitate și bolile cronice, precum și asigurare de sănătate pentru investigațiile și tratamentele pentru cancer sau pentru alte afecțiuni medicale grave.

În egală măsură, Zahal Levy a discutat și despre NESAcard – planul de asigurare cu valoare socială care îndeplinește 3 scopuri importante: finanțarea investigațiilor medicale inițiale, obținerea suportului în navigarea medicală, precum și second medical opinion în cazul diagnosticării cu cancer. De subliniat este faptul că acesta reprezintă o contribuție caritabilă la progresul medical în cercetarea și tratarea cancerului în Europa.

Una dintre concluziile conferinței a fost aceea că, într-o industrie cu un model unic de afaceri și cu numeroși parteneri de interes implicați, este important ca beneficiarul unei plan de asigurare să se afle în prim plan și să poată accesa, cu ușurință, tratamentul de care are nevoie la cele mai înalte standarde.