Marele Premiu al Germaniei: antrenamente libere

22 iulie 2014

Hockenheim, 18 iulie 2014 – Pirelli s-a confruntat cu unele dintre cele mai ridicate temperaturi din acest sezon, in antrenamentele libere de la Hockenheim, cand temperatura asfaltului a atins 57 de grade Celsius. In ciuda temperaturilor foarte ridicate, cele mai moi compozitii din gama – P Zero Galben soft si P Zero Rosu supersoft – s-au comportat conform asteptarilor pe un circuit foarte solicitant din punctul de vedere al tractiunii si franarii.

Totusi, conform prognozei meteo, temperaturile ridicate nu se vor pastra pe parcursul sfarsitului de saptamana, vremea fiind una schimbatoare, cu sanse mari de ploaie. Acest lucru inseamna ca informatiile adunate vineri nu sunt neaparat reprezentative pentru calificari si cursa, iar echipele vor trebui sa reactioneze in functie de ceea ce se intampla pe pista. Daca nu va ploua, strategia pentru cursa va fi una cu doua sau trei opriri.

Pilotii Mercedes au fost cei mai rapizi in ambele sesiuni, dar diferentele au fost mici, cel mai probabil fiind dictate de cantitatea de combustibil si diferitele setari testate pe un circuit pe care nu s-a mai concurat de acum doi ani in Formula 1.

Paul Hembery, directorul Pirelli motorsport: “Am constatat ca exista o diferenta de aproximativ o secunda pe tur intre cele doua compozitii, dar nu ne imaginam ca evolutia circuitului din punctul de vedere al aderentei poate sa fie un factor care sa influenteze asta. In schimb, vremea reprezinta un mare semn de intrebare. Au fost si numeroase discutii legate de sistemul FRIC, dar din ceea ce am vazut pana acum este greu de spus care este impactul real asupra pneurilor. Chiar daca vineri a fost foarte cald, cele mai moi compozitii Pirelli s-au comportat conform cu asteptarile noastre.”

Chestiunea zilei de la Pirelli:

Multi constructori germani de automobile precum Audi, BMW, Mercedes si Porsche au anvelope Pirelli in echiparea originala a modelelor pe care le comercializeaza. Pirelli are doua fabrici in Germania, inclusiv una cu MIRS (Sistem Modular Integrat Robotizat) in Breuberg, capabila sa produca 10 milioane de anvelope pe an. Breuberg este si un centru important pentru training, majoritatea cursurilor pentru noua forta de munca fiind sustinute aici. Dupa Milano, aceasta este a doua cea mai importanta fabrica pentru cercetare si dezvoltare Pirelli.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram