Lansarea cartii Mic Dejun 2 0 un nou record mondial

12 decembrie 2011
Autor:
dowmedia08

Kraft Foods Romania stabileste un nou record mondial, in cadrul evenimentului de lansare a cartii Mic Dejun 2.0 scrisa cu contributia fanilor biscuitilor belVita Start de pe Facebook si aduce Romaniei o noua certificare Guinness World Records.

29 de co-autori ai cartii Mic Dejun 2.0 au fost prezenti la lansarea din data de 29 noiembrie 2011 si au semnat simultan cate un exemplar al volumului, stabilind noul record certificat astazi de catre reprezentantii Guinness World Records.
Recordul anterior pentru „Cei mai mulți autori care semneaza aceeași carte simultan” fusese stabilit la 20 de persoane.

Acesta a fost doborat la finalul lunii noiembrie 2011 de catre autorii Mic Dejun 2.0, veniti din toate colturile tarii pentru a susține brandul lor preferat - belVita Start - si a face cartea pe care au scris-o impreuna un punct de referinta international.

“Mic Dejun 2.0 este un proiect unic, care a aratat faptul ca romanii sunt preocupati de un stil de viata echilibrat si sanatos si care nu ar fi fost posibil fara implicarea consumatorilor si fanilor belVita Start din social media. Ne bucuram ca fanii belVita Start au contribuit, prin intermediul Facebook, la continutul acestui volum in numar atat de mare și le multumim pentru ca au fost alaturi de noi la lansare pentru a ne sprijini sa stabilim impreuna si un nou record mondial”, a declarat Maria Burnuz Brand Manager Biscuiti Kraft Foods Romania.

Evenimentul din 29 noiembrie a fost in acelasi timp un prilej pentru consumatorii belVita Start din intreaga tara sa se cunoasca intre ei si sa poata interactiona cu reprezentantii brandului pe care il iubesc pentru a afla mai multe despre produs.

Iulia Zainea, Roxana Araiman si Alexandra Paven, trei dintre co-autorii prezenti la lansarea Mic Dejun 2.0 care au participat la semnarea simultana au declarat: “Ni s-a parut foarte tare sincronizarea, cum toata lumea a semnat in acelasi timp! Am cunoscut niste oameni foarte faini si ce este important este ca s-a apropiat consumatorul de cei din spatele brandului, campaniei.”

Stabilirea unui nou record mondial a fost un obiectiv asumat de catre toti co-autorii prezenti la eveniment, care si-au exprimat increderea in obtinerea acestei certificari inca de atunci, precum si dorinta de a se implica si in alte proiecte alaturi de brandul lor de suflet, belVita Start.

“Ma bucur ca am participat la proiect si la eveniment si abia astept Mic Dejun 3.0 si sa doboram un nou record” a declarat Adrian Dumitrescu, unul din co-autorii Mic Dejun 2.0, la finalul evenimentului.

Mic Dejun 2.0, un proiect unic pentru piata din Romania, prezinta micul dejun din perspectiva a 114 co-autori, care au contribuit la realizarea continutului acestei carti prin intermediul Facebook pe parcursul a 4 saptamani de campanie.
Mic Dejun 2.0 a fost tiparit in 1.000 exemplare care vor fi oferite cadou co-autorilor si ulterior unui numar de peste 600 de fani care vor accepta provocarile si concursurile organizate in perioada urmatoare, dintre cei peste 20.000 de fani ai paginii Facebook belVita Start.

belvita Start este singura gama de biscuiti special conceputi pentru micul dejun.
Avand in compozitie cereale integrale biscuitii Belvita sunt o sursa de fibre, si contin o selectie importanta de vitamine si minerale. Biscuitii au un index glicemic scazut si, cand sunt consumati ca parte a unui mic dejun echilibrat, s-a dovedit stiintific ca elibereaza carbohidrati treptat timp de 4 ore*, pentru a te mentine in forma toata dimineata.

*Demonstrat in cinci teste clinice, consumat ca parte a unui mic dejun echilibrat, au fost serviti 4 biscuiti cu o portie de fructe, una de lactate si o bautura.

Despre Kraft Foods

Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT) o adevarata forta la nivel global in categoria de snaks-uri detine un portofoliu inegalabil de marci pe care oamenii le indragesc. Kraft Foods comercializeaza cu succes produse delicioase precum biscuiti, dulciuri, bauturi, branzeturi, mezeluri si semipreparate in aproximativ 170 de tari. Compania a inregistrat in 2010 venituri de 49,2 miliarde de dolari. 12 dintre marcile simbol ale companiei – Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia, Tang si Trident – genereaza venituri de peste 1 miliard de dolari anual. Pe 4 august 2011, Kraft Foods si-a anuntat intentia de a se divizia si de a crea doua companii independente pe actiuni: o companie globala de snacks, cu crestere semnificativa, si o companie de produse de bacanie, in America de Nord, cu marja de profit ridicata. Finalizarea tranzactiei va dura cel putin 12 luni, timp in care se vor anunta planurile referitoare la structura, management, guvernanta si alte aspecte. Lider in inovatie, marketing, sanatate & wellness si dezvoltare durabila, Kraft Foods este cotat la Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index si Ethibel Sustainability Index. Pentru mai multe informatii, va rugam vizitati www.kraftfoodscompany.com si www.facebook.com/kraftfoodscorporate.

Kraft Foods Romania

Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piata MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea si ciocolata in Romania si o pozitie importanta pe piata de biscuiti. Pentru mai multe detalii accesati http://www.kraftfoodscompany.com/ro/ro/home/index.aspx.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram