Lansare oficiala LivePR ro – un nou suflu in relatiile publice

Ce este acest LivePR.ro? Un nou site care ofera servicii complete de comunicare si relatii publice. LivePR.ro doreste sa aduca un suflu nou unui domeniu foarte important pentru orice organizatie in demersul ei de a-si face cunoscute realizarile si de a-si creste popularitatea atat in randul publicului tinta cat si in randul profesionistilor din domeniul sau de activitate, comunicarea si relatiile publice.
Organizatiile trebuie sa iasa in fata, sa comunice relaizarile, inovatiile, campaniile pe care le intreprind precum si rezultatele acestora atat din punct de vedere economic, cat si a impactului asupra comunitatii. LivePR isi propune sa vina in intampinarea nevoilor de comunicare organizationala, atat interna, cat si externa a companiilor folosind metode si tehnici de comunicare noi, inovatoare care se incadreaza in trendurile relatiilor publice simtite la nivel international.
Comunicarea cu publicul extern este vitala pentru orice organizatie in demersul ei de a gasi noi piete, noi clienti potentiali. Diseminarea mesajului organizational catre o audienta cat mai larga prin canale moderne ar trebui sa se afle pe lista de prioritati a fiecarui manager. O buna expunere a companiei in mediile actuale, in special in cele gazduite online, chiar influenteaza pozitiv cifra de afaceri fara a cheltui sumele piperate pe care promovarea prin mediile traditionale (radio, televiziune, presa scrisa) le-ar implica.
Aveti ocompanie, oferiti produse / servicii de calitate, mai bune si mai ieftine decat cele oferite de concurenta, dar nu aveti, totusi, acelasi succes pe piata. De ce? Una dintre posibilitati ar fi ca ati adoptat o atitudine de comunicare pasiva si nu ati facut pasul inainte spre a intampina si a castiga clientul. Nu ati scos in evidenta atuurile pe care le aveti fata de ceilalti jucatori din piata.
Aici intervine echipa LivePR care va fi alaturi de dumneavoastra pentru a va ajuta sa identificati punctele forte ale organizatiei si sa construiti o strategie de comunicare, in urma aplicarii careia publicul tinta sa afle si sa constientizeze ca ceea ce oferiti se muleaza perfect pe nevoile sale.